Translate

20 abr 2015

CASTELLS : MARRECS DE SALT

19è ANIVERSARI de la COLLA CASTELLERA
MARRECS DE SALT
Ahir diumenge la Colla Castellera dels MARRECS de Salt, colla de la qual en vaig formar part molts anys, va cel·lebrar amb una actuació castellera  el seu 19è aniversari acompanyats de les Colles : Castellers de Barcelona i Castellers de la Vila de Gràcia. Totes dues colles de nou.
Ayer domingo la Colla Castellera de Marrecs de Salt, colla de la cual formé parte durante muchos años, celebró con una actuación castellera su 19 aniversario, acompañados por las Collas Castellers de Barcelona y Castellers de la Vila de Gràcia. Las dos Colles son de Nueve.
Vull felicitar des d'aquí a tots els integrants de la Colla per la feina feta al llarg d'aquests 19 anys, a tots els que amb tanta il·lusió van començar aquests projecte, als que encara el continúen i a tots els que actualment fant que MARRECS sigui la colla que és. Enhorabona !!!
Quiero felicitar a todos los integrantes de la Colla por la labor hecha en estos 19 años, a todos los que con tanta ilusión empezamos este proyecto, a los que aún continúan en él y a todos los que actualmente hacen que MARRECS sea la Colla que es. ¡Enhorabuena!


Aquest tres punts són una representació dels molts que tenim d'aquesta Colla.
Estos tres marcapáginas son algunos de los que tenemos de esta Colla.
Aquest dos últims son els que la Colla donàva a la seva paradeta.
Estos dos últimos son los que nos dieron en el tenderete de la Colla.
Aquest els hem comprat a la paradeta de la Colla de la Vila de Gràcia, la nostra sorpresa ha sigut que hem pogut fer dos dúos.
Estos los hemos comprado en el tenderete de la Colla de la Vila de Gràcia, nuestra sorpresa ha sido que hemos visto que podíamos formar dos dúos.



3 comentarios:

Lluis dijo...

Montse que feies d'angeneta?
El bruixot

Pini dijo...

Una de las tradiciones y costumbres que más me gustan de Cataluña. Son impresionantes esos castillos humanos.
Un abrazo

Anónimo dijo...

La verdad es que a uno se le pone la piel de gallina cuando lo ve en directo.
Si te gustan tengo alguno repetido, es uno de mis temas preferidos pero no sé con quién cambiarlos ya que hay poca gente que haga este tema y si la hay los que me ofrecen los tengo.
Montse

POST-IT

  Qui no ha posat un Post-it a la seva vida ? Dons també el pots tenir amb punt de llibre. Vet a qui una mostra dels que tenim, n'hi ha ...