Translate

10 sept 2018

DE TORNADA, DE VUELTA...y MARCAPÁGINAS

El títol de l'entrada no s'avé del tot amb la realitat, ja que la "normalitat" de la vida del dia a dia no serà fins dimecres. Però jo, al què em refereixo es a que ja hem anat de vacances (bé, mini vacances) i dimecres ja tornem a la rutina...
Hem estat a la Vall de Boí-Taüll, feia gairebé quaranta anys que no hi estava i no he reconegut res, bé res tampoc, ja que les esglèsies romàniques encara hi són, però els pobles han crescut tant que per a mi tot era irreconeixible...
Hem caminat, ens hem relaxat, ens hem empapat de romànic i sobretot hem menjat molt i molt bé !!!
De punts pocs, a per a tot hi havia els mateixos però aquesta vegada aquests no eren el nostre objectiu, si en trobàvem bé i si no també...





El título de esta entrada no concorda exactamente con la realidad ya que la "normalidad" de la vida del día a día no volverá hasta el miércoles. Pero a lo que me refiero es a que ya hemos hecho nuestras mini vacaciones y el miércoles ya de vuelta a la rutina...
Hemos visitado la Vall de Boí-Taüll, hacía casi cuarenta años que no estaba por allí, y me ha costado mucho reconocer los pueblos, eso si, las iglesias románicas seguían en su sitio. Hemos caminado, nos hemos relajado, nos hemos empapado bien de románico y cultura, y sobretodo hemos comido muy, muy bien ...
De marcapáginas, pocos, en todos los lugares había los mismos, pero esta vez estos no eran nuestro objetivo, si encontrábamos bien, si no, ningún problema.



5 comentarios:

Pepi Castellanos dijo...

Pues un sitio que me quedó a mi por visitar...Además ver las imágenes de Tahull me ha hecho evocar mis tiempos de estudiante, mi profesor de Arte era un enamorado del Románico y en concreto de San Clemente y su Pantocrátor y así nos lo intentó transmitir a nosotros...Era fácil adivinar, pues, algunas de las preguntas que nos caerían en exámenes jajaja!!!

Me alegro que lo hayáis pasado bien.

Abrazos.

El útil marcapáginas dijo...

Guardo un grato recuerdo de mi visita a San Clemente de Tahull y del maravilloso Pantocrator, del cual conservo una reproducción.
El valle del Bohí, es para recorrerlo con detenimiento y disfrutar de él, como creo que habéis hecho vosotros.
Los marcapáginas, son preciosos.
Lucía.

Marcapaginas de Rosa y Toni dijo...

Jo vaig anar quan era petita amb lo qual no m'en redondo de res i s'em poseen les dents llegues... jiji
Una collita de punts magnífica.
Petonets

Eli Ramirez dijo...

Jo no hi he anat mai :_(

Eva Cornelles dijo...

Un bon lloc per descansar i caminar. I de punts deunido no son una bona quantitat eh... Tots guapissims. Abraçades

TEMA DEL MES - LIBROS-

  Nosaltres avançem l'article sobre el tema del mes, per què s'acosta Sant Jordi i ja sabeu que aquesta diada es la nostra, la diada...