29 oct. 2018

FOTOS DEL ENCUENTRO DE INTERCAMBIO

Avui és festa grossa a Girona, Sant Narcís Patró de la ciutat !!! El día ha començat gris, tot i que no plou fa fred i no convida gaire a anar a Fires, a passejar-se per la Devesa en mig de les parades de menjar, les tómboles, els "cavallitus", les atraccions pels més grans, les parades de xurros i de castanyes, i com no el certamen o Fira de Mostres, etc...
Tot i així els gironins s'estimem molt les Fires i estic segura que ompliran la Devesa i els carrers malgrat faci fred i quedin ben enfangats.

Bé dit això us passo unes fotos de la trobada de dissabte a Salt, són gentilesa de l'Eva de Mataró i el seu marit. Gràcies per les fotos.

Hoy es festivo en Girona, San Narciso es el patrón de la ciudad. El dia ha amanecido gris y aunque no llueva hace mucho frío y no invita mucho a ir a la Feria, a pasear por la Devesa en medio de las barracas de comida, las tómbolas, los tiovivos, las atracciones, etc... 
Aún así los gerundenses que quieren mucho la Feria, estoy segura que van a llenar la Devesa y las calles aunque haga frío y queden embarrados.

Dicho esto os paso unas fotos del encuentro en Salt que son gentileza de Eva de Mataró y su marido. Gracias por las fotos.
Algunas fotos del intercambio.
El restaurante, la comida y el grupo.












Una mesa de mi casa y parte de nuestro "santurario", como dicen algunos. Eva y su marido quisieron ver dónde y como tenemos la colección. En estos momentos, bastante desordenada, como podéis ver las mesas llenas de cajas por ordenar.

Algunos de los marcapáginas de la exposición y el marcapáginas del encuentro.

8 comentarios:

Pepi Castellanos dijo...

Jajaja!! Eso iba a decir, que me sonaba ese "santuario"!!! Pese a conocerlo, me sigue impresionando, no creas!!!!
Abrazos.

Marcapaginas de Rosa y Toni dijo...

Lástima que el día no acompañó demasiado, pero por lo que veo pasasteis un gran día. Me alegro mucho de ver las fotos que has puesto, así puedo veros a todos que os echo mucho de menos. El punto de la trobada me encanta!!
Besitos
Rosa

Justa dijo...

Como ya sabéis me encantan las fotos del encuentro y de los banquetes que os pegáis; sobre todo para ver lo bien que estáis todos (no es para menos).
Montse, ya me gustaría a mí un "santuario" así. Esa bendita mesa te la organizaba yo en un plis plas; jajaja.

Abrazos.

roser dijo...

uaaaalaaaa, el lloc, el dinar, el santuari, el punt de la trobada... Montse no et dic el que sento, és molt lleig.
Per molts anys i que jo ho vegi algun dia c......

roser dijo...

Ah i gràcies a l'Eva

Eva Cornelles dijo...

HOLA AMICS:
Molt contenta de la trobada i poder disfrutar amb el intercanvi de punts de llibre. Un dinar d'amics, bon menjar i les xerrades entre nosaltres i com no un excepcional regal sorpresa per part vostra a tots nosaltres.
I al final abans de tornar a Mataró poder disfrutar del vostre "santuari" una gran i bona experiència de veritat.
Super feliç que les fotos us agradin, i poguin arribar a tothom.
Abraçades EVA

Eli Ramirez dijo...

veig que us ho vau passar bé! ;)

els punts de la pasifae dijo...

Una ciutat que sempre m agrada- El meu fill va estar ahir a la Festa Major a la Devesa i ha dit que espectacular. Seguim fent pais.
ens veiem.

Joan