Translate

9 mar 2020

TROBADA A LES CORTS

Totes les trobades son fantàstiques, sempre t'hi retrobes amb algún amic que feia temps que no el veies i si a sobre hi trobes punts... ja no en parlem !!!
Dissabte vam anar a la trobada de les Corts, sempre es feia en diumenge però enguany la van canviar de día (per nosaltres molt malament ja que vam haver de pagar aparcament...je,je,je...)
Els amics Jordi i Carmen ho tenen tot molt ben organitzat, el puzzle de la trobada és molt maco, sempre intenten posar un lloc o un edifici emblematic del districte de les Corts i enguany com podeu veure és el de les Cristalleries Planell.
Todos los encuentros son fantásticos, siempre te reencuentras con algún amigo que hace tiempo que no veías y si encima encuentras marcapáginas... ¡más y mejor !
Este sábado pasado fuimos al encuentro de las Corts (Barcelona), lo pasaron de domingo a sábado y no se notó para nada la afluencia de coleccionistas. 
Los amigos Jordi y Carmen lo tienen bien organizado, el puzzle que repartían a los asistentes es muy bonito, siempre intentan que sea de un lugar o edificio emblemático del districto y como podéis ver este año le ha correspondido al de Cristalerías Planell.

A part de tots els punts que vam aconseguir, volem fer un esment especial a aquests dos que en va donar un amic que sap que ens agraden molt aquests que son tan curiosos. 
En el seu moment no et vam donar les gràcies i és per aixó que ho fem ara i des del blog. 
Gràcies son molt macos i curiosos.
A parte de todos los marcapáginas que conseguimos, queremos hacer especial mención a estos dos que nos regaló un amigo que sabe que nos gustan todos pero en especial los "curiosos". En el momento no te dimos las gracias por lo que lo hacemos desde el blog. Gracias, son muy bonitos.
Els dos són de bodegues, el primer fa esment a un tipus de vermut i l'altre d'aiguardent. 
Dos bodegues diferents que sens dubte han tingut bon guts a l'hora de publicitar-se. Pel darrera del punt hi ha l'explicació i les característiques de cada una d'aquestes begudes.
Estos dos son de bodegas, el primero hace referencia a un tipo de vermut y el segundo de aguardiente. Dos bodegas diferentes que sin duda han tenido muy buen gusto a la hora de publicitarse. Por detras vienen las características de cada una de estas bebidas.

I per acabar, ensenyar-vos aquests que han sortit ara fa poc a Barcelona i dels que ens en van donar 4 (que son els que us mostrem), dons resulta que almenys n'hi ha cinc. Veiam si algú en troba més i ens pot dir quants n'han fet. 
Y para terminar, mostraros estos que han salido hace poco en Barcelona, nos dieron 4 pero al parecer por lo menos hay otro más. Desde Girona os pedimos que investiguéis y a ser posible nos digáis cuantos han editado. Gracias.

8 comentarios:

Justa dijo...

Todos bonitos, pero especialmente el de "Señorito español" y "Gotas santas"

Abrazos.

roser dijo...

al centre d'artesania només tenen dos models, continuarem l'acció detectivesca!

roser dijo...

I tres al museu, ja tinc el que et falta. Te'l guardo

roser dijo...

a les biblioteques que he anat no n'he vist ni un

mondopunt dijo...

Gràcies Roser peró crec que la Maite Nadal ja me'l guatda.

Anónimo dijo...

Si Montse ja t’el guardo, en Xavier els va aconseguir donant voltes per Barcelona.
Maite Nadal

weed scooter team dijo...

En hi ha un més de l'argenter.
ja us en guardo un.

Armand

Paula dijo...

Es fantástico que podáis de disfrutar de estos encuentros tan a menudo y así descubrir novedades y mantener contacto con otros coleccionistas. ¡Me han parecido geniales los de las bodegas!
Un fuerte abrazo

POST-IT

  Qui no ha posat un Post-it a la seva vida ? Dons també el pots tenir amb punt de llibre. Vet a qui una mostra dels que tenim, n'hi ha ...