Translate

23 abr 2020

23 D'ABRIL, SANT JORDI

Avui día de Sant Jordi, patró de Catalunya, un día una estrany per els catalans i catalanes que no podrem sortir al carrer a gaudir de la festa; la festa del llibre i la rosa, la festa dels enamorats, la festa de la cultura...
Malgrat tot us volem desitjar que tingueu un bon día, i que si teniu el vostre Sant Jordi al costat ho celebreu amb una bona copa de cava, un llibre i una rosa encara que sigui dibuixada.
Us posem uns punts de llibre on no posa la data del any que es van fer, son perennes, serveixen per cualsevol any, veiam si enguany en podem arreplegar algun encara que sigui molts dies després.
  
Hoy día de San Jordi, patrón de Cataluña, un dia raro para los catalanes y catalanas que no podemos salir a la calle a disfrutar de la fiesta, la fiesta del libro y la rosa, la fiesta de los enamorados, la fiesta de la cultura...
Aún así os queremos desear que paséis un buen dia, y que si tenéis a vuestro San Jordi al lado, lo celebréis con una buena copa de cava, un libro y una rosa aunque sea con un dibujo.
Os ponemos unos marcapáginas dónde no figura el año, sirven para cualquier año, vamos a ver si aunque sea un poco tarde podemos este año hacernos con alguno de ellos.





7 comentarios:

Goretti dijo...

Feliz Día del Libro
Saludos

Maite Nadal dijo...

Feliç dia de Sant Jordi i aveura si podem sortir aviat, comença a ser engoixant
Una abraçada a tots
Maite

Luisa dijo...

Ayudan estos marcapáginas a celebrar el día, aunque sea virtualmente.
Preciosos.
Un abrazo.

Anna dijo...

Bon dia de Sant Jordi!

Anna

Paula dijo...

¡Feliz día!
Un abrazo

María Rosa dijo...

Un día de Sant Jordi extraño. Pero a pesar de todo, la gente ha estado a la altura a través de las redes con muchas iniciativas para celebrar este día. Es de agradecer.
Un abrazo.
María Rosa

Eli Ramirez dijo...

Quina peneta fa :-(

TEMA DEL MES - LIBROS-

  Nosaltres avançem l'article sobre el tema del mes, per què s'acosta Sant Jordi i ja sabeu que aquesta diada es la nostra, la diada...