Translate

26 jun 2020

QUINA LLÀSTIMA ! ¡ QUÉ LÁSTIMA !

Avui m'he assabentat d'una cosa que ja em temia i m'ha fet molta ràbia, si ràbia i llàstima.
Han destruît els punts de Temps de Flors de Girona 2020. 
Hoy me he enterado de lo que ya me temía y me ha hecho mucha rabia y lástima. 
Han destruido los marcapáginas de Temps de Flors Girona 2020
Aquest punts van sortir pocs dies abans de començar el confinament, en Domènec en va anar a buscar, com sempre li van donar només dues coleccions, jo vaig pensar que ja hi aniría i els hi demanaría unes quantes, ja em coneixen i no em diuen pas mai que no. Va venir la pandèmia, l'anul·lació del Festival de Temps de Flors i va començar el confinament, amb la conseqüencia del tancament de l'oficina de Turisme i ja no hi vaig ésser a temps. Vaig pensar que quan tornesin a obrir ja hi aniría i de fet he estat a l'aguaït però ha sigut aquesta setmana quan m'he assabentat de que els han llençat. 
Estos marcapáginas salieron pocos dias antes del confinamiento, Domènec fué a buscarlos y como siempre le dieron un par de colecciones, yo pensé ir al cabo de unos dias y pedir unos cuantos, pués me conocen y nunca me dicen que no. Vino la pandemia, la anulación del Festival y comenzó el confinamiento con la consecuencia del cierre de la Oficina de Turismo y ya no me dió tiempo. Todos estos dias he estado pensando que lo primero que iba a hacer cuando volvieran a abrir, sería ir a buscarlos y  ha sido esta semana cuando me he enterdo de que los han tirado y destruido.
M'he emportat una bona decepció, sento dir-vos que aquests punts ja no existeixen, els que hem tingut la "sort" d'aconseguir-los abans del confinament som uns privilegiats.
Aquí els podeu veure.
Me he llevado una buena decepción, siento decir que estos marcapáginas ya no existen, los que hemos tenido la "suerte" de conseguirlos antes del confinamiento, somos unos privilegiados.
Aquí los podéis ver.

7 comentarios:

Milagros dijo...

Una llastima i una pena, amb lo bonics que son. Quina sort que els tingueu.
Petons.

maribel dijo...

Jo no col.leccionava aquests punts, però de totes maneres, no entenc el motiu de tal despropòsit, què hi te que veure un ou amb una castanya?
Repeteixo, NO HO ENTENC, els punts no tenen res a veure amb l'acumulació de gent ni amb el covid19.
Ho sento molt
Una abraçada

JAVIER dijo...

Desconozco quien ha sido la mente pensante que ha ordenado su destruccion, máxime cuando ya se habían repartido algunos ejemplares entre público y coleccionistas.
Igualmente desconozco quien lo patrocina y quien ha puesto el dinero para editarlos, dinero tirado a la basura, lo que me demuestra que quien ha ordenado destruirlos no los ha pagado de su bolsillo.
En fin, espero estén retenidos en un almacén y no destruidos.
Abrazos.

mondopunt dijo...

Por lo que me han dicho, les llegó la orden de que no podían dar ninguna clase de papeles. Los edita el Ayuntamiento de Girona y los reparten en las dos oficinas de Turismo que hay en Girona. Me imagino que pensaron que como no se ha podido hacer el Festival no valia la pena dar los marcapáginas. Supongo que no fue el único material que se destruyó...

roser dijo...

Avui mateix a dues llibreries m'ha dit que han llençat els punt de llibre.
No saben com fer-s'ho perquè la gent no remeni paper.
A tots els museus (buenuuu 5) on he anat aquests dies, alguna sala d'exposicions, els centres cívics i les biblioteques no tenen "paper", per tant tampoc punts de llibre. Penso que, com els "escomplau", les invitacions, estan cridats a desaparèixer, avui en dia es troba a internet tota la informació, a les banderoles i cartells la propaganda...per mantenir-los amb tranquil·litat potser hi ha editorials que els encartaran dins el llibre, depen del cost que això suposi. A moltes llibreries els és una nosa.

JAVIER dijo...

Roser, ten en cuenta que los marcapáginas (como todos los objetos) son supceptibles de estar contaminados por el virus (la vida del virus sobre el papel oscila entre 4-5 horas según algunos estudios y una semana según otros......) por lo que la gente es reacia a "tocar" todo ese material (yo mismo guardo la correspondencia que recibo del orden de 15 dias ¿paranoia? No lo sé, Roser, pero mi mujer es persona de riesgo y bastante tengo con salir a trabajar todos los dias con el miedo de llevarlo a casa).
Abrazos.

Paula dijo...

Una lástima, coincido totalmente.
Además, si ya estaban en la oficina de turismo desde antes del confinamiento, en cualquier caso no iban a tener ningún virus ya. La prevención me parece bien, pero destruir material pagado con el dinero de los impuestos por una orden que no tiene ningún fundamento, me parece absurdo.
¿Las cosas en el supermercado se venden sin embalaje ahora? No lo creo, y no creo que se haya ordenado la destrucción de las cajas de galletas o de los paquetes de harina, por decir dos ejemplos.
En fin, una pena.
Un abrazo

TEMA DEL MES - LIBROS-

  Nosaltres avançem l'article sobre el tema del mes, per què s'acosta Sant Jordi i ja sabeu que aquesta diada es la nostra, la diada...