Translate

24 jul 2020

23 DE JULIOL

TOT COMENÇA en UNA LLIBRERIA

Ahir  Girona si es va celebrar el dia del llibre i de la rosa. Les parades es van posar a plaça de de la Independència o Sant Agustí (que és com l'anomenen molt gironins). Els altres anys es feia a la Rambla de la Llibertat, a la plaça estava organitzat com una mena de recorregut que habíes d'entrar per un lloc i sortir per l'altre després d'haver vist totes les parades.
Molta gent, i molt bon ambient, no sé si perquè hi vam anar a primera hora, van obrir a les 18h, o què, però es podia passejar perfectament i la gent molt respectuosa, en prou feines vaig veure gent sense mascareta, ara bé si molta mal posada...
Ayer en Girona (capital) si se celebró el dia del libro y la rosa. Los puestos de libros se ubicaron en la plaza de la Independencia o Sant Agustín (que es su otro nonbre). En otros años tenia lugar en la Rambla de la Llibertat (corazón de Girona). Aquí se organizó como un circuito dónde entrabas por un extremo y salias por el otro desués de haer el recorrido por los puestos de los libros.
Mucha gente y muy buen ambiente, no sé si fue porqué fuimos a primera hora, abrieron a las 18 h de la tarde, y se podía pasear perfectamente; la gente muy respetuosa y casi que no vimos a nadie sin mascarilla, esto si, muchos con ella mal puesta...
El què no vam veure son roses, de parades no n'hi havia o no en vam veure, però si que en alguna floristeria se'n venien. 
No va semblar gens un Sant Jordi, més aviat un dia de fira de llibres. Ah! hi havia unes taules amb escriptors que anàven signant llibres i també un escenari que feia espectacles.
Bé tot molt festiu i res més.
Lo que no vimos son rosas, de tenderetes no vimos, pero si que en alguna floristeria las vendían.
La verdad es que no parecia un Sant Jordi, más bien una feria del Libro. ¡Ah! tambien habia mesas con escritores firmando libros y un escenario dónde se hacian espectáculos para todos los gustos.
Bien, al final un dia con aire festivo y nada más.
Aquest és l'únic punt que vam trobar, a les parades ni un i a les llibreries tampoc.
És el mateix que publica la Justa al seu blog peró amb una petita diferència a part del l'idioma.
Este es el único marcapáginas que enontramos, en las paradas ni uno y en las librerías más de lo mismo. Es igual que el que ha publicado Justa en su blog pero con un pequeño detalle que lo diferencia a parte del idioma.

3 comentarios:

Justa dijo...

¡La Rosa! Tuve que poner mi marcapáginas al lado de este, porque no veía la diferencia. Tenéis mucho "ojo".

Abrazos

PD. Acabo de ver que el reverso también es distinto.

mondopunt dijo...

Bien !!! casi que te mereces un premio.

Goretti dijo...

Aquí también se celebró el día del libro en Bilbao y Vitoria, pero en las líbrerías, sin poner casetas. Por supuesto, nada de marcapáginas. Cuesta encontrarlo en tiempos normales, ahora es imposible. Si tenéis alguno repetido de éste, os agradecería que me lo guardarais

Saludos

POST-IT

  Qui no ha posat un Post-it a la seva vida ? Dons també el pots tenir amb punt de llibre. Vet a qui una mostra dels que tenim, n'hi ha ...