Translate

1 dic 2020

RESULTADO DEL SORTEO DE LOS ANIMALES LEYENDO

 No sabía com fer per escollir els guanyadors del sorteig i se m'ha passat trucar a Pamplona i demanar a la meva néta Irati que em digués un número de l'1 al 7 i així tenir el primer guanyador. M'ha dit el 4, o sigui Miracle Sauleda ets la primera guanyadora i ets la que pots escollir el premi que més t'agradi dels dos proposats.

No sabia como hacer para escoger los ganadores del sorteo y se me ha ocurrido llamar a mi nieta de Pamplona, a Irati para que me diera un número del 1 al 7. Me ha dicho el 4 o sea que Milagros Sauleda es la primera ganadora y la que puede escoger el premio que más le guste de estos dos.

 LOTE 1, antiguos.

 LOTE 2, viejos holandeses

Llavors he trucat a Castellfollit de la Roca i li he demanat a la Sara, la primera néta que s'ha posat al telèfon, que també em digués un número de l'1 al 7 i que no podía ésser el 4. M'ha dit el 6, o sigui l'Eduard Casadevall és qui s'emporta el lot que no vulgui la Miracle.

Luego he llamado a Castellfollit de la Roca y le he pedido a Sara, la primera nieta que se ha puesto al teléfono que me dijera un número del 1 al 7 pero que no podía ser el 4. Me ha dicho el 6 y esta vez el ganador ha sido Eduard Casadevall que es quien se lleva el lote que no quiera Milagros.

Us recordo que tots els demés participants rebreu un punt de llibre d'un animal llegint, inclosos els que no heu tingut sort amb el premi.

Os recuerdo que todos los demás participantes recibiréis un marcapáginas de un animal leyendo, inclusive los que no habéis tenido suerte con el premio.

MOLTES GRÀCIES A TOTS PER PARTICIPAR.

MUCHAS GRACIAS A TODOS POR PARTICIPAR.

8 comentarios:

Justa dijo...

¡Enhorabuena a los ganadores, Milagros y Eduard!
Milagros, yo lo tendría muy claro; se me cae la baja solo con verlos.
Montse, gracias por este sorteo tan original.

Abrazos para todos/ así.

Milagros dijo...

Ostres! Quina ilusio,ole, ole, ole... amb quedo els el lot 1 els dos antics.
Moltes gracias per el sorteig.
Petons.

Mª Luisa dijo...

¡ Enhorabuena a los ganadores! Son preciosos.
Muchas gracias Montse y a Domènec por hacernos pasar estos buenos ratos, que, sobre todo ahora, se agradecen mucho.
Abrazos.

Paula dijo...

¡Enhorabuena a los ganadores! No he tenido bastante suerte para llevarme el lote de los holandeses, pero encantada de haber podido participar. Muchas gracias a los dos por estos sorteos tan curiosos y entretenidos.
¡Tendré que conseguiros una marta leyendo! :D
Abrazos

JAVIER dijo...

Enhorabuena a los ganadores!!!!!!!! A ver si se va extendiendo de nuevo esto de los sorteos.
Abrazos.

Eva Cornelles dijo...

felicitats als guanyadors i a tu Montse també per fer aquest sorteig, t'impliques molt per tenir-nos a tots contents. Abraçades

irati dijo...

Moltes felicitats als guanyadors i moltes gràcies als organitzadors que s'ho han currat!
IRATI

Eduard Casadevall dijo...

No podia enviar el comentari perquè no em reconeixia al blog. Espero que ara arribi. M'ha adonat que m'havia tocat el segon premi, Els holandesos també m'agraden molt. Moltes gràcies Domènec i Montse per la feinada que us ha portat i pel premi.
Una abraçada
Eduard

POST-IT

  Qui no ha posat un Post-it a la seva vida ? Dons també el pots tenir amb punt de llibre. Vet a qui una mostra dels que tenim, n'hi ha ...