Translate

3 mar 2021

DÚOS

 No fa gaire que m'acaben d'arribar aquests dúos, ja ho he dit altres vegades, cada vegada m'agraden més els dúos !  Aquests son estrangers, però els espanyols no tenen res a envejar. Ja us en faré cinc cèntims més endavant.

No hace mucho que me han llegado estos dúos, ya lo he dicho en otras ocasiones que cada vez me gustan más. Estos son extranjeros, pero los españoles no les tienen nada que envidiar. Ya lo veréis más adelante.





Aquests dos últims m'han costat una miqueta d'aconseguir, ja que feia temps que teníem la postal però no el punt repetit per poder fer el dúo.

Estos dos últimos me han costado un poco conseguirlos, ya que hacia tiempo que teníamos la postal pero no el marcapáginas repetido para hacer el dúo.

4 comentarios:

Mª Luisa dijo...

¡ Preciosos!
Me encantan los dos últimos.
¡ Cuanto tiempo necesitaréis para encontrar siempre lo que buscáis!
Admirable.
Bon dia!

JAVIER dijo...

¡¡¡Qué ganas tengo de tener tiempo para dedicarme en condiciones a los marcas....!!!.
Me gusta el de las hojas secas por lo sencillo.
Abrazos

Justa dijo...

¡A cuál más bonito!

Abrazos.

Eli Ramirez dijo...

Jo soc una mica quadriculada i com que tinc unes caixes per guardar-hi punts en forma de punts, no tinc espai pels duos ijijij. Algun tinc, però no els busco ni els agafo. Ara bé, son bonics de veure, això no ho negarem :D!!!!

SANT JORDI I

  I com que no podien faltar... per Sant Jordi els punts de la Diputació de Girona ! Y como no podían faltar... En Sant Jordi los marcapágin...