Translate

30 jun 2022

XVII TROBADA A QUERALBS

 Aquest diumenge dia 3, tots a Queralbs !

Qué us haig de dir que no sapigueu de la trobada de Punts de Llibre de Queralbs ?

Enguany la reprenem amb normalitat (toquem fusta !), un cap de setmana complert pels que hi puguin anar el divendres, aprofitar el dissabte per gaudir dels paisatges d'aquest indret del Pirineu, pujar a peu o en tren cremallera al Santuari de Núria, d'un bon dinar en qualsevol dels restaurants de la zona o simplement passar una bona estona amb amics i amb la tranquil·litat de l'entorn... El diumenge cita obligada al bell mig del poble, a la plaça de l'Ajuntament per intercanviar punts de llibre, fer petar la xerrada i/o fer un bon vermut. En acabar la foto i el dinar de germanor. 

Els amics Lluis i Emilia ens tractarán d'alló més bé.


Este domingo dia 3, nos vemos todos en Queralbs !

¿Qué os digo que no sepáis de este encuentro de marcapáginas?

Este año lo retomamos con normalidad (toquemos madera), un fin de semana completo para los que puedan ir el viernes, aprovechar el sábado para disfrutar de los bellos paisajes de este entorno del Pirineo catalán, subir a pie o en el tren cremallera al Santuario de Ntra Sra de Núria, de una buena comida en cualquiera de los restaurantes de la zona o simplemente pasar un buen rato con los amigos y con la tranquilidad del entorno... El domingo cita obligada en el centro del pueblo, en la Plaza del Ayuntamiento para intercambiar marcapáginas, para hacer "corrillo" y/o para tomar un buen vermut. Al finalizar una foto de grupo y una comida colectiva. 
Los amigos Luis y Emilia nos van a tratar, como siempre exquisitamente. 

4 comentarios:

Maite Nadal dijo...

Els que hi pogueu snar disfruteu molt.
Trobo a faltar les trobaded, espero que vinguin temps millors.
Una abraçada a tots
Naite

roser dijo...

Allà hi serém!
Maite, vindran temps millors, ja ho veuràs.

María Rosa dijo...

Espero que lo estén pasando de maravilla. A ver si el año que viene puedo estar ahí con ustedes.
Un beso.
María Rosa

mondopunt dijo...

Rosa acabamos de llegar y sólo puedo decirte que ha sido fabuloso, ya haremos un artículo con fotos. Estoy más que segura de que os llevaríais una bonita sorpresa.
Os esperaremos el año que viene.
Montse i Domènec

SANT JORDI I

  I com que no podien faltar... per Sant Jordi els punts de la Diputació de Girona ! Y como no podían faltar... En Sant Jordi los marcapágin...