Translate

3 oct 2022

SALT

 Dissabte vam anar a un "mercadillo" que es fa a un poble de les afores de Girona i que cada setmana creix més i més. Jo dic que és un mercat de rampoines, dons hi pots trobar de tot, desde roba de segona mà, eines de feina, molts ornaments antics per la llar, discos, llibres i moltes coses de col·leccionisme. Coses molt velles, coses amb molt bon estat i coses amb molt mal estat i de difícil restauració. Dons vet aquí que nosaltres hi anem de tant en tant per remenar llibres i per veure si trobem alguna que altra sorpresa, i dissabte en vam tenir una. Vam trobar aquests dos punts de llibre de Salt i la postal. El de ràdio Salt és de l'any 1990 i el del PSC del 1999. 

Us pot semblar poca cosa però em va fer molta il·lusió, primer perquè son del meu poble i segon perquè no els tenim. Ah ! i perquè puc fer un dúo !


El sábado fuimos a un mercadillo que se hace en un pueblo de los alrededores de Girona y que cada semana crece más y más. Es un mercado de ocasión, ya que se puede encontrar de todo, desde ropa de segunda mano, herramientas de trabajo, muchos adornos para el hogar, discos, libros y cosas de coleccionismo. Cosas muy viejas y cosas en buen estado y cosas en muy mal estado y difíciles de restaurar. Nosotros vamos de vez en cuando para remover libros y si hay suerte encontrar alguna que otra sorpresa... y el sábado tuvimos una. Encontramos estos dos marcapáginas de Salt y la postal. El de Radio Salt es del año 1990 y el del PSC del año 1999.

Se que os puede parecer poca cosa pero nos hizo mucha ilusión ya que primero porqué son de mi pueblo y segundo que no los teníamos. ¡Ah! y porqué puedo hacer un dúo.

4 comentarios:

roser dijo...

guaita, El que no passa en tot l'any, passa en un cap d'any

MR dijo...

Parabéns pela compra.
Gosto de passear por mercados de velharias, mas não tenho muita paciência para procurar as coisas que me interessam porque normalmente estão muito desordenadas.
Perto de mim, fazem um «mercado da bagageira» do carro. Nunca lá vi marcadores de livros.
Boa semana!

Justa dijo...

A mí me es suficiente uno de tus tres porqués para apreciar los marcapáginas, así que no me extraña que te hayan hecho ilusión. Y además, con unos añitos.

Apertas de precioso día.

Graciel·la dijo...

Felicitats per la sort que heu tingut. Com tu dius en aquests mercats "hi pots trobar de tot", però també pots no trobar.hi res, per tant FELICITATS !

SANT JORDI ANTICIPAT / SANT JORDI ANTICIPADO

 L'activitat a les llibreries aquests dies previs a Sant Jordi és frenètica i tot i que pugui semblar estrany també posen a la vista del...