Translate

21 jun 2018

PAMPLONA i PUNTS DE LLIBRE

Ja som de nou a casa, hem tingut el blog "aturat" per què hem estat uns dies a Pamplona amb la neta, l'Irati !!!
Com no,  hem anat de "llibreríes" com diu en Domènec, i no ens vam poder resistir a arribar-nos fins on hi havia hagut la llibrería Auzolan, i vet aquí la nostra sorpresa que al vidre hi havía un cartell que deia, "dentro de unos días aquí volverá a haber una librería"...
Pamplona és una ciutat molt maca, tot i que un té el costum de visitar sempre els carrers del "casco viejo", de fet és on bull més la ciutat, hi ha altres indrets molt macos i interesants.  
Encara falten alguns díes pel Sant Fermín i  a la ciutat ja es respira l'ambient, les botigues estan plenes de blanc i vermell, els aparadors de roba, de sabates, de complements, motius de toros etc... i no diguem les botigues de records. 
Et trobes operaris a per tot, arrenjant, jardins, voreres, carrers, penjant les càmeres de seguretat, etc... I també molts grups de "turistes" amb els guíes explicant la festa i els indrets més emblemàtics dels "encierros"
Un no pot evitar passejar per el mític carrer de "la Estafeta"  on sempre acabem entrant en alguna botiga preguntant si tenen punts de llibre. Aquesta vegada hem trobat aquests, no son molts però no els teníem.
Ya estamos de nuevo en casa, hemos tenido el blog paradito porqué hemos estado en Pamplona con la nieta, Irati.

Como no, hemos ido de "librerías" como dice Domènec, y no nos pudimos resistir hasta dónde hubo la librería Auzolán, y cual fue nuestra sorpresa que había puesto un anuncio en su aparador que decía "dentro de unos días aquí volverá a haber una librería"...

Pamplona es una ciudad muy bonita, uno tiene la costumbre de visitar siempre las calles del casco viejo, de echo es dónde late el corazón de la ciudad, pero hay otros lugares preciosos e interesantes. La Ciudadela, el Parque de la Taconera, etc...

Aunque aún faltan unos días para las fiestas de San Fermin pero en la ciudad ya se respira el ambiente de las fiestas, las tiendas están llenas de blanco y rojo, las de ropa, las zapaterías, los complementos, muchos motivos con el toro como protagonista, etc... ¡ y no digamos de las tiendas de souvenirs !

Encuentras operarios en todas partes arreglando jardines, aceras, calles, colgando las cámaras de seguridad, etc... Y también muchos grupos de turistas con sus guías que les explican la fiesta y les enseñan los lugares más emblemáticos de los encierros.
Uno no puede evitar pasear por la mítica calle de la Estafeta, dónde siempre acabamos entrando en alguna tienda peguntando si tienen marcapáginas. En esta ocasión hemos encontrado estos, no son muchos pero no los teníamos.

1 comentario:

Emilia y Luis dijo...

todo está a punto en Queralbs, a dia de hoy ya hemos cerrado la lista para la comida esta completa. Os esperamos con ilusión como cada año.
Emilia y Luis

SORTEIG PRIMAVERA / SORTEO PRIMAVERA

 Ens ha arribat la primavera, és temps de que els arbres es vesteixin de verd, que al camp hi broti el sembrat i que als jardins floreixin l...