Translate

6 ago 2018

DE NOU AMB VOSALTRES. DE NUEVO CON VOSOTROS...

Una vegada passat el mes de juliol tot i la calor sembla que tot torna mica en mica al seu lloc. Hem seguit els bolgs malgrat no tenir el nostre operatiu, ens alegra que el món dels punts de llibre estigui tant actiu.

El primer que ens complau es reproduir un missatge d'agaïment d'una col·leccionista, d'alt nivell com és la Bruixa del Punt. De fet no concebim la bruixa (Emilia) sense el bruixot (Lluis) en tot el què fa referència als punts de llibre.
Enguany celebraven el seu 40è aniversari del seu casament i els amics els vàrem regalar un viatge a Madrid per anar a veure el musical del Rey León. Ells ens ho han agraït amb punts portats de la capital i aquesta reflexió :

Os pido que me permitáis una reflexión en voz alta ;
Coleccionar marcapáginas para mi es una actividad que me relaja.
Cuando me pongo a clasificar las horas pasan sin darme cuenta y... qué bonito es ir pasando las hojas de los álbums... cada marcapáginas tiene su pequeña o gran história, dónde lo conseguir, quien se acordó de mi en alguno de sus viajes y me lo trajo, de qué tema es, etc...
Estos recuerdos al revisar mi colección son los que me animan a seguir con ella y querer ampliarla ya que ampliar la colección para mi significa ampliar el círculo de amigos.
¿Quien hubiera apostado hace trece años que el encuentro en Queralbs se convertiría en un clásico dentro del calendario del coleccionismo ? Gracias a todos vosotros, esto hoy en día es una realidad.
La vinculación de Queralbs con los marcapáginas está consolidada gracias al Ayuntamiento que colabora codo a codo con nosotros dándonos todas la facilidades y apoyo para que se lleve a cabo
Esta año, amigos os habéis padado, nos habéis mandado a Madrid, y si el Rey León triunfa en la capital del estado, podéis ver que la Bruixa del Punt también triunfó en Madrid.

Gràcies amics Emilia i Lluis, amb gent com vosaltres val la pena tenir amistat.

4 comentarios:

María Rosa dijo...

Buenos amigos y muy buenas personas, lo corroboro.
Un beso.
María Rosa

roser dijo...

Qué bé tornar-vos a sentir.
Una abraçada refrescant.

Justa dijo...

¡Ay, Emilia ¿dónde dejarías la escoba? Ummm, ese bolso...
Montse, espero que hayáis tenido un buen julio; me alegro de que podamos volver a disfrutar con las entradas de vuestro blog.

Abrazos para todos.

Eli Ramirez dijo...

Ohhh que bonic!

Pd. sóc una empanada, que no havia vist que havíeu retornat al blog fa ja quasi un mes, jajajaj. Ai, l'estiu.... :)

POST-IT

  Qui no ha posat un Post-it a la seva vida ? Dons també el pots tenir amb punt de llibre. Vet a qui una mostra dels que tenim, n'hi ha ...