Translate

16 sept 2018

TROBADA A LES TRES XEMENEIES

Molt bona trobada ahir a les Tres Xemeneies, en motiu de les Festes de la Mercé any rere any el Troc, organitza la trobadai enguny cel·lebra el seu 25è aniversari, per aquest motiu l'ha volgut fer grossa. 
La Trobada de Col·leccionisme ha sigut de dos dies, el dissabte matí i tarda i el diumenge matí.

Els col·leccinistes de punts de llibre, d'entre altres, ens hi hem trobat al matí del dissabte i la veritat ha anat molt i molt bé. Hem fet molt bona collita. Avui toca possar-ho al seu lloc.
El primer que us volia dir es que hem trobat el punt que fa 10 de la série de la Xarxa de Biblioteques Populars de Catalunya. Es el que diu Any Pompeu Fabra 2018, pel davant hi ha una petita diferència, casi inapreciàble, però pel darrera és molt visible, com podeu veure.

Us he posat els dos reversos i un sol davant.

També vam aconseguir puzzles, un total de quinze. Us poso una petita mostra amb aquests tres.

Dúos nuevos, de Asteroide, turísticos, etc...


Y... marcapáginas !!!

3 comentarios:

Eli Ramirez dijo...

jo m'he despistat. Em pensava que era la setmana vinent... com que és el "de la Mercè" ... ai no sé. Quina pena m'ha fet quan ho he vist a posteriori :(

roser dijo...

Doncs cap a Salt que serà aviat!

Eva Cornelles dijo...

Bona trobada amb persones noves i altres ja amigues, on vaig poder fer intercanvi i aconseguir molts punts. Gràcies. Ens viem a Salt. Petons

POST-IT

  Qui no ha posat un Post-it a la seva vida ? Dons també el pots tenir amb punt de llibre. Vet a qui una mostra dels que tenim, n'hi ha ...