Translate

13 dic 2019

¡¡¡ SORPRESA !!!

Quan ja no comptavem en veure cap més punt de la sèrie de Salamandra, avui en Domènec a una llibrería de Girona n'ha trobat quatre de nous. Ara estem a l'espera de que els nostres amics de Barcelona facin la feina i trobin els que falten per completar la sèrie.
Ens consta que a Barcelona ja es troben.

Cuando ya no teníamos esperanza de ver ningún marcapáginas más de la série de Salamandra, hoy Domènec en una librería de Girona ha encontrado estos cuatro nuevos. Ahora estamos a la espera de que nuestros amigos de Barcelona se pongan manos a la obra pra completar los que faltan y poder enseñarlos. Nos consta que ya se encuentran en Barcelona.


I l'altre sorpresa ha sigut que també ha trobat aquests punts de Periscopi que fan puzzle. N'haviem vist un a una col·leccionista que l'oferia com a repetit, però no sabíem que fes puzzle. Per això ens ha fet tanta il·lusió trobar-lo.

Y las otra sorpresa ha sido que también ha encontrado estos puntos de Periscopi que hacen puzzle. Habíamos visto uno a una coleccionista que lo tenia en los repetidos pero no sabíamos que hiciese puzzle ya que sólo ofrecía uno. Es por esto que nos ha hecho especial ilusión encontrarlo.



7 comentarios:

roser dijo...

de moment només he trobat una versió

roser dijo...

ui, entre els que he agafat avui hi ha l'altra part.
Bé, és un quasipuzzle

roser dijo...

gràcies per l'avís

Pepi Castellanos dijo...

Que bien!!! Yo ya dudaba si este otoño-invierno editaran nuevos de Salamandra... Ahora que me faltan tan poquitos de los primeros números, jajaja!!!!
Abrazos.

Justa dijo...

Yo los he visto hoy también en Internet. Son 10, como en las otras series; esperemos que los nuevos dueños mantengan la costumbre de editarlos en abundancia para que lleguen a todos los coleccionistas.

Abrazos.

Eli Ramirez dijo...

ahh vaig una mica perduda... ara ja no els podeu aconseguir com abans??

mondopunt dijo...

Com diuen... "estamos en ello"""

POST-IT

  Qui no ha posat un Post-it a la seva vida ? Dons també el pots tenir amb punt de llibre. Vet a qui una mostra dels que tenim, n'hi ha ...