Translate

27 nov 2020

ANIMALES LEYENDO CONCURSO

Veig que no vaig posar la data límit per a participar al concurs d'animals llegint. Aviso que serà el proper dilluns dia 30 de novembre.

Donada l'alta participació de col·leccionistes i de la gran imaginació que heu tingut, us vull dir que no hi haurà un sol guanyador si no que seran dos. D'entre tots els que heu dit un animal que no tenim llegint, sortejarem dos punts de llibre antics i un joc de quatre punts holandesos "vells". El primer guanyador podrà escollir si vol els antics o els holandesos. 

També hi haurà premi de consolació a tots els què heu participat. Rebreu un punt de llibre d'algun animal llegint. 

 Me he dado cuenta que olvidé poner la fecha límite para participar en el concurso. Aviso que va a ser el lunes dia 30 de noviembre.

Dada la alta participación de coleccionistas y de la gran imaginación que habéis tenido, os digo que no habrá un solo ganador si no que van a ser dos. De todos los que habéis dicho un animal que no tenemos leyendo, sortearemos dos marcapáginas antiguos y un juego de cuatro marcapáginas holandeses "viejos". El primer ganador podrá escoger si quiere los antiguos o los holandeses.

También habrá premio de consolación para todos los que habéis participado. Vais a recibir un marcapáginas de algún animal leyendo.

2 comentarios:

JAVIER dijo...

¡suerte!

Justa dijo...

¡Estupendo!

Buen domingo.

SANT JORDI I

  I com que no podien faltar... per Sant Jordi els punts de la Diputació de Girona ! Y como no podían faltar... En Sant Jordi los marcapágin...