Translate

1 nov 2020

Dúos

Ja sabeu que l'altre col·lecció que fem (més ben dit faig) paral·lela als punts de llibre és la dels dúos, (postal i punt). 

M'agraden molt i tots, tant si son d'art, com turístics o d'editorials. Primer vaig dir que només acceptaría el que fos realment postal, però llavors vaig començar arreplegant tot el què teina tamany de postal, i també vaig acabar acceptant alguns que son una mica més gran que el tamany postal talment dit. I es que n'hi ha de molt macos i no m'hi puc resistir... El què no accepto son els fulletons o punts retallats o fotocopiats per a poder fer el dúo, això si que no. També haig de dir que per a mi té prioritat el punt, vull dir que si tinc el duo i no tinc un altre punt per la col·lecció de punts no faig el dúo; algun altre dia ja sortirà.

Aquesta afició em ve de França, a una trobada que vam anar amb l'amic Arnaldo i la Lluïsa (ella també s'hi va aficionar) i des de llavors he aconseguit reunir una bona col·lecció. Els francesos son els "reis" en ténen molts, o s'hi fixen més que nosaltres, i també son els que més m'en proporcionen. Catalunya i Espanya en general tampoc es queden enrrera. Ara que m'hi fixo més en trobo més. Cal dir que molts son fets amb postals que guardava en Domènec. 

Avui he trobat aquest.  Hoy he encontrado este.


  
I aquesta setmana ens han arribat uns quants francesos ... 
Y esta semana nos han llegado unos cuantos franceses...
 
 
 
Encara que no siguin d'art, son molt bonics. Aunque no sean de arte, son muy bonitos.

Ya sabéis que la otra colección que hacemos (bien mejor que hago yo) paralela a los marcapáginas es la de los dúos, (postal y marcapáginas)
Me gustan mucho y me gustan todos, tanto si son de arte, como turisticos o de editoriales. Primero me dije que sólo aceptaría los que fueran realmente postales, pero luego empecé recogiendo todo lo que tenía tamaño postal y también al final acabé aceptando algunos que son de tamaño más grande que el estandar postal. Y es que hay de muy bonitos, no me puedo resistir... Lo que ya le he dicho que no, son a los flayers,  a los folletones recortados o fotocopias del punto. También tengo que decir que siempre le doy prioridad al marcapáginas, o sea que si tengo el dúo pero no otro marcapáginas para la colección, no hago el dúo, prefiero esperar a que otro dia lo encuentre.
Esta afición viene de un encuentro que fuimos a Francia con los amigos Arnaldo y Luisa (ella también se aficionó allí) y desde aquel momento he conseguido reunir una buena colección.
Los franceses son los reyes, tienen muchísimos, o es que a lo mejor se fijan más que nosotros, también son los que más me proporcionan. Cataluña y España en general tampoco se quedan atrás. Ahora que me fijo más, también encuentro más a menudo. Muchos los he obtenido de postales que Domènec iba guardando.

1 comentario:

roser dijo...

Molt macos. M'agrada especialment el del llibre-porta, una bona metàfora

SANT JORDI ANTICIPAT / SANT JORDI ANTICIPADO

 L'activitat a les llibreries aquests dies previs a Sant Jordi és frenètica i tot i que pugui semblar estrany també posen a la vista del...