Translate

12 feb 2023

DOS CURIOSITATS / DOS CURIOSIDADES

 El primer que us vull mostrar és aquest punt de llibre que porta per títol  "Leyendas de Paradores", quan dic curiós es que és de l'editorial REINO DE CORDELIA, ja que tot i que no ho posa enlloc, porta el segell de l'editorial a la seva part superior esquerra. La primera edició es de 2011. 

El primer marcapáginas que os quiero mostrar es este que lleva por título el libro "Leyendas de Paradores", cuando digo curioso es que está editado por REINO DE CORDELIA, aunque no lo diga en el marcapáginas, podéis ver el sello de la editorial en su parte superior izquierda. La primera edición de este libro es de 2011.


I l'altre que us vull ensenyar, és aquest de "La setmana de l'àlbum 2022" que en un posa la data del 4 al 13 de novembre en català  i a l'altre del 4 al 20 de novembre en castellà. 

Y el otro que os quiero mostrar, es este de la "Semana del álbum 2022" dónde uno pone fecha del 4 al 13 de noviembre y está en catalán y el otro del 4 al 20 de noviembre y es en castellano.

4 comentarios:

roser dijo...

les dues dates són perquè Àlbum es cel.lebra alhora a diferents llocs, a Catalunya i a Madrid i Almeria

MR dijo...

Gosto dos da Semana del Album.
Boa semana!

roser dijo...

El RC molt original!

Mª Luisa dijo...

Coincido con Roser.
Cada vez que" visitas" una caja, es un regalo para todos, pues ahí se esconden auténticas joyas que amablemente nos vas mostrando.
Abrazos.

SANT JORDI III

I també alguna sorpresa amb e ditorials. Y también alguna sorpresa con editoriales.   Aquest és el llibre que li vaig regalar a en Domènec p...