Translate

8 ene 2024

8ª Aniversari del DIA MUNDIAL DEL PUNT DE LLIBRE

Bé, mala sort pels que no han tingut premi als nostres sorteigs. En farem d'altres més endavant...

Ara us recordaré que el dia 25 de FEBRER d'aquest any, es celebra el 8è aniversari del DIA MUNDIAL DEL PUNT DE LLIBRE

Una de les coses que volem fer per celebrar aquest dia, es una exposició de punts de llibre originals fets per cadascún de  vosaltres. 

El tema és lliure, podeu posar el què volgueu, només ha de dir "8è aniversari del Dia Mundial del Punt de Llibre" i si voleu el vostre nom.

Ens l'envieu per correu electrónic a domebiblio@hotmail.com i  nosaltres en farem una exposició virtual. Volem recollir quants més punts millor. Cada col·leccionista que envii un punt de llibre alusiu al dia, rebrà un bossa de punts de llibre com a obsequi de participació.

¡Ay! mala suerte para algunos que no os ha tocado nada en nuestros sorteos... No os preocupéis haremos otros más adelante...

Ahora os quiero recordar que  el día 25 de FEBRERO de este año, se celebra el 8º aniversario del DIA MUNDIAL DEL MARCAPÁGINAS.

Una de las cosas que queremos hacer para celebrar este día, es una exposición de marcapáginas originales hechos por cada uno de vosotros.

El tema es libre, podéis poner la imagen que queráis, solo tiene que poner  "8º aniversario del Dia Mundial del Marcapáginas y si queréis vuestro nombre.

Nos lo mandáis por correo electrónico a domebiblio@hotmail.com y nosotros haremos una exposición virtual. Queremos recoger cuantos más marcapáginas mejor. Cada coleccionista que mande un marcapáginas alusivo al día, recibirá una bolsa de marcapáginas como obsequio de participación.

També podeu veure al nostre calendari de trobades que el mateix diumenge 25 de Febrer  hi ha una Trobada a la Casa de Menorca, cada col·leccionista que hi vagi reberà una bossa amb punts de llibre totalment gratuïta. 

Us encoratgem  a que els col·leccionistes féu alguna "acció" alusiva al día, exposició, trobada, xerrada, etc...  parleu amb la vostra biblioteca, llibrería,  veiam si li donem veu a aquest objecte tant apreciat per tots nosaltres. 

Finalment dir-vos que a la biblioteca  IU BOHIGAS de Salt, hi haurà una exposició de la història del punt de llibre i la seva evolució. Documentada amb punts de llibre de la col·lecció MONDOPUNTS i amb textos de Domènec Martinez

Si necessiteu ajuda o assesorament,  Mondopunts està a la vostra disposició.

También podéis ver en nuestro calendario de encuentros que el mismo domingo 25 de febrero, hay un encuentro en la Casa de Menorca, cada coleccionista que acuda recibirá una bolsa con marcapáginas gratuitamente.

Desde aquí animamos a los coleccionistas que hagáis alguna "acción" alusiva al día, exposición, encuentro, charla... hablarlo con vuestra biblioteca, librería, etc... vamos a ver si le damos un poco de visualización a este objeto tan apreciado para nosotros.

Finalmente deciros que en la Biblioteca IU BOHIGAS de Salt, habrá una exposición de la historia del marcapáginas y su evolución a través del tiempo. Documentada con marcapáginas de la colección MONDOPUNTS y textos de Domènec Martinez.

Si necesitáis ayuda o asesoramiento, Mondopunts está a vuestra disposición.

11 comentarios:

Paula dijo...

Me parece una iniciativa estupenda. Espero poder sacar un ratito y poder contribuir en ella.
Muchas gracias por compartirla.
Un abrazo

JAVIER dijo...

Me pongo un chivato en el movil para esta tarde desde casa ver si tengo algo (o como diría otro: "Tu que no puedes, llevame a cuestas...").
Abrazos. Javier

mondopunt dijo...

Gracias por querer participar.

Ladystardust dijo...

Hola yo estoy trabajando en lo de la creación de un marcapáginas e incluso 2 para vuestra exposición virtual lo único que me faltan son los tipos de letra que no acabo de dar con una que me convenza. Espero llegar a tiempo

Anna dijo...

HoLa!
Jo ho he comentat als alumnes de la meva escola i han mostrat molt d'interès a participar-hi.
Compteu amb els nostres punts de llibre!
Anna

mondopunt dijo...

Ostres molt bé. Anna no sabia que eres mestre... 😀😀😀

mondopunt dijo...

Gracias Carmen, cuento con ellos.

Senyal de plana dijo...

Molt bona iniciativa i molt bona idea, hi participaré, ja que m'agrada fer punts per Nadal, Sant Jordi i per aniversaris familiars.
Una abraçada.

Eva Cornelles dijo...

Bon dia amics:
Super xula aquesta iniciativa per poder celebrar aquest dia Mundial del punt.
Ara te'l enviare, esperant que t'arribi be.
He comentat a la Mery de la biblioteca, a veure si ells voldriem fer alguna cosa, en diu que ho parlara amb la seva "jefa" i ja hem dira.

Abraçades Eva

María Rosa dijo...

Es una idea estupenda, intentaré participar aunque no soy muy manitas.
Un abrazo.
María Rosa

Ladystardust dijo...

Hola. Os he mandado un correo con los marcapaginas para el día 25 de febrero.

SANT JORDI II

  Aquests son alguns dels punts de llibre que vaig trobar per Sant Jordi, son pocs ja que vaig anar sola i es més difícil abastar-ho tot. Es...