Translate

9 abr 2022

Llibrería EL CAU PLE DE LLETRES

 Aquesta icónica llibrería de Terrassa ja fa temps que va desaparèixer, bé no del tot, ja que la va comprar Casa del Libro i continúa funcionant al mateix lloc. Ahir ens van arribar punts de llibre d'aquesta llibrería i la curiositat m'ha pogut. Fa molta anys que no es troben punts peró els que van fer en els seus anys, son molt bonics. 

Esta icónica librería de Terrassa ya hace tiempo que desapareció, bueno no del todo, ya que la compró Casa del Libro y continúa funcionando en el mismo lugar. Ayer nos llegaron marcapáginas de esta librería y me pudo la curiosidad de saber de ella. Hace muchos años que no se encuentran marcapáginas, pero los que hizo en su tiempo son muy bonitos.

Va obrir al 1972 i tenim punts amb calendari pel darrera des de l'any 1991 i fins al 2009. Tenemos los que llevaban el calendario por detras desde el año 1991 y hasta el 2009.


Al 1996 obren una altre llibreria Vapor universitari al carrer Colom de Terrassa, també la reflexen al punt de llibre. En 1996 abren otra librería Vapor Universitario en la calle Colón de Terrassa y también la resaltan en el marcapáginas.
Al 2000 ja tenen  correu electrónic del Cau ple de Lletres i no és fins al 2006 que incorporen el correu de Vapor Universitari. En el 2000 ya tienen correo electrónico del Cau ple de lletres, y no es hasta el 2006 que incorporan el de Vapor Universitario. 
ALTRES punts de llibre del Cau ple de Lletres .  OTROS marcapáginas del Cau ple de Lletres.




Segurament en tenim algun altre a les caixes que hi ha per ordenar, peró aquests son els que tenim al àlbum. Seguramente hay alguno más en las cajas que tenemos por ordenar, pero estos son los que tenemos en el álbum.

4 comentarios:

Justa dijo...

El pez grande que se come al chico. Y no iba a ser menos con relación a las librerías. Una pena la desaparición obligada de esos negocios familiares.

Abrazos y buen fin de semana.

Pepi Castellanos dijo...

Curiosos, yo tengo algunos, ni me acordaba de ellos...
Buen finde.

roser dijo...

Sí que són macos

MR dijo...

Gosto particularmente do do caracol e dos quatro na penúltima fila.
Bom domingo!

POST-IT

  Qui no ha posat un Post-it a la seva vida ? Dons també el pots tenir amb punt de llibre. Vet a qui una mostra dels que tenim, n'hi ha ...