Translate

22 jun 2021

RESULTADO SORTEO MONDOPUNTS ¡VIVA EL VERANO!

 Ja tenim guanyadors del sorteig de Mondopunts : Visca l'estiu!

El número premiat de l'ONCE d'ahir dia 21 va ser el 02758, els nostres guanyadors dels punts son : en Jordi Goñi que va dir escollir el 55 (anterior) i la Roser que va escollir el 61 (posterior). Enhorabona als dos !!! 

Ya tenemos ganadores del sorteo de Mondopunts : ¡Viva el verano!

El número premiado de la ONCE de ayer día 21 fue el 02758, nuestros ganadores son : Jordi Goñi que escogió el 55 (anterior) y Roser que escogió el 61 (posterior). ¡ Enhorabuena a los dos !

6 comentarios:

Mª Luisa dijo...

Enhorabuena a los premiados!
A vosotros , gracias por mantener vivas las ilusiones.
Abrazos.

Milagros dijo...

Enhorabona els premiats, i feliç estiu per totom.

roser dijo...

Ohhh Que bé! L'any del meu naixement m'ha donat sort. Moltes gràcies

JAVIER dijo...

Enhorabuena a los premiados y os espero a todos el dia 01 de Julio para seguir repartiendo suerte.
Gracias, Montse, por entretenernos.
Abrazos

mondopunt dijo...

No nos lo vamos a perder.

Jordi Goñi dijo...

OH! Que xuli que m'hagi tocat.

SANT JORDI II

  Aquests son alguns dels punts de llibre que vaig trobar per Sant Jordi, son pocs ja que vaig anar sola i es més difícil abastar-ho tot. Es...