Translate

3 ene 2023

CATÀLEG Llibreria DÒRIA / CATÁLOGO Librería DÒRIA

 Ja feia molt temps que em rondaba pel cap fer el catàleg dels punts de la llibreria DÒRIA. Ja el teníem començat, doncs l'amic Toni d'Olot el va començar a fer i a numerar quan la llibreria encara estava a Olot i ara l'he posat al día. 

Veureu que la llibreria tant a Olot com a Mataró ha tingut dues ubicacions, bé la de Mataró ara ja es la tercera (però encara no en tenim punts). Jo us he escanejat el revers en l'edició que ha canviat. També veureu que hi ha anys que hi ha dos jocs de punts, i és que la llibreria no té unes dades concretes per treure'ls, si no que n'edita quan ha acabat una serie.

Hacia mucho tiempo que me rondaba por la cabeza hacer el catálogo de los marcapáginas de la librería DÒRIA. De echo ya lo teníamos empezado, pues el amigo Toni de Olot lo empezó e iba numerando los marcapáginas cuando la librería aún estaba en Olot, lo que yo he hecho ha sido ponerlo al día.

Veréis que la librería tanto en Olot como en Mataró ha tenido dos ubicaciones, bueno la de Mataró ya va por la tercera (aún no tenemos marcas con la nueva dirección). Os he escaneado el reverso en la edición que ha cambiado. También veréis que hay años en que hay dos series y es que la librería no tiene unas fechas concretas para sacar marcapáginas, si no que los edita cuando acaba una serie.

Espero que us agradin i us faci servei per ubicar-los en el temps. Espero que os gusten y os sirvan para ubicarlos en el tiempo.

VER AQUÍ

3 comentarios:

roser dijo...

Moltes gràcies

Graciel·la dijo...

Una bona feina que demostra l'amor dels d'aquesta llibreria, no només pels llibres sinó també per l'art del cinema. Un recull excel·lent.

Pepi Castellanos dijo...

Muchas gracias por ese catálogo... Cuendo sosiegue de estos días me pondré con los míos para ordenarlos, aunque ya te digo que me faltan muchos, muchos....
Un abrazo.

SANT JORDI I

  I com que no podien faltar... per Sant Jordi els punts de la Diputació de Girona ! Y como no podían faltar... En Sant Jordi los marcapágin...