Translate

21 may 2018

BESALÚ, PUNTS DE LLIBRE I...

DESCANS per uns dies... portem tres diumenges seguits de trobades, sort que tenim per canviar a dojo. 

Ahir va ser a Besalú, preciosa vila (ja us en he parlat altres vegades), cada dos anys la biblioteca Ramon Vidal convoca un concurs de punts de llibre i per ahir dins el marc del Mercat de les Emocions que es fa cada tercer diumenge de mes, va organitzar una trobada de col·leccionistes de punts.

Es van repartir els punts de llibre guanyadors del concurs, que son aquests quatre que us poso tot seguit, i també dos punts de llibre de la trobada, els quals els repartíen dos escriptors que alhora et signaven el punt i si volies podíes comprar el llibre sense compromís.

Tot i les tres trobades seguides sempre es troben coses que no tens, o veus col·leccionistes que no has vist en les altres trobades i et porten sorpreses. Encara varem arreplegar agún punt de llibre de Sant Jordi de la zona que no teníem.


  

Ahora descanso por unos días, después de tres domingos seguidos de intercambios ya toca...
Ayer fue en Besalú, preciosa villa de la cual ya os he hablado en otras ocasiones. La biblioteca Pública Ramón Vidal organiza cada dos años un concurso de marcapáginas y para ayer dentro de la Feria de las Emociones, que tiene lugar en este pueblo cada tercer domingo de mes, organizó un encuentro de coleccionistas de marcapáginas. 
Se editaron para el encuentro dos marcapáginas que los repartían dos escritores y a la vez que si querías te los firmaban y también vendían sus libros. También se repartieron la serie de los marcapáginas ganadores del V concurso.

A pesar de haber tenido tres encuentros seguidos siempre se encuentran cosas interesantes, ves a coleccionistas que no han podido ir a los otros y te traen sorpresas. Nosotros encontramos algún que otro marcapáginas de Sant Jordi de la zona y de este año que no teníamos. 

3 comentarios:

roser dijo...

Ara una mica de relax!

Eli Ramirez dijo...

a descansar doncs :)

Justa dijo...

Pues ahora a organizar y archivar ¡Quién os verá a los dos mano a mano!

Abrazos

SANT JORDI I

  I com que no podien faltar... per Sant Jordi els punts de la Diputació de Girona ! Y como no podían faltar... En Sant Jordi los marcapágin...