Translate

2 may 2019

SANT JORDI 2019 a GIRONA

Enguany no hem publicat cap article dels punts de Sant Jordi que es podíen trobar a Girona a excepció dels de l'INSPAI, ja que tal i com us vaig comentar gairebé no vam tenir temps de passejar-nos per les parades. Tot i així alguna cosa ens ha arribat, que no fosin els polítics. 
Este año no hemos publicado ningún articulo de marcapáginas de Sant Jordi que se podían encontrar en Girona a excepción de los de Inspai, ya os comenté que casi no tuvimos tiempo de pasear. Aún así alguna cosa nos llegó que no fueran políticos.

Aquests de Galgos 112, em van agradar molt i n'hi havia algún més, per tenir-los havies de donar la voluntat, i jo només vaig gosar agafar aquests cinc.
Estos de Galgos 112, me gustaron mucho, había alguno más y si dabas la voluntad podías coger los que quisieras, yo me atreví con estos cinco.

El primer és el de Oncolliga Girona (ara en fan un cada any dibuixat per un artista diferent que col·labora amb la Fundació).
El segon el vaig trobar al terra, no vaig veure enlloc la parada per anar a buscar-ne algún més per tant aquest ja ens va bé.
El tercer no és de Girona, per tant ens el devía donar algú, és de Vic Comerç...
El de SPAR, ens el van donar les meves nétes i els hi va fer gràcia ja que hi ha cors com el que van fer elles...
El primero es el de Oncolliga Girona, cada año hacen uno dibujado por un artista diferente que colabora con la Fundación
El segundo del RCDEspañol, me lo encontré en el suelo, no encontré el estand para obtener otros.
El tercero es de Girona, supongo que nos llegó en algún sobre de los que recibimos amenudo. Es de Vic Comerç.
I el último, es de los supermercados Spar, nos lo dieron nuestras nietas, les hizo gracia porqué hay corazones como el que hicieron ellas.

El primer com podeu veure és el dels 75 anys de la revista ¡Hola!, el vam trobar al quiosc.
El d'Edicions Curbet em va agradar molt, son amics meus i tant bon punt em van veure m'ho van donar.
L'últim d'aquests tres és de Mataró que recordo que em va arribar en un sobre d'una amiga col·leccionista.
El primero como podéis ver, es el del 75 aniversario de la revista Hola, lo encontramos en el quiosco.
Ediciones Curbet hizo este amarillo, son amigos míos y en cuanto me vieron venir me lo dieron.
El último de estos tres es de Mataró, recuerdo que llegó en un sobre que nos mandó una amiga coleccionista.
El primer d'aquest grup, tinc els meus dubtes que sigui d'aquest any però si més no el vam obtenir enguany.
El segon també tinc dubtes que sigui d'aquest 2019, tot i així el van aconseguir aquests dies.
El tercer si és de Girona, és de la clínica Bofill, una amiga meva la van operar justament el dia de Sant Jordi i el seu marit em va portar aquest punt que hi havia al mostrador.
L'últim es un punt d'una associació de nens discapacitats que hi ha a Salt.
El primero de este grupo tengo mis dudas de que sea de este año, aunque lo obtuvimos el día de Sant Jordi.
El segundo también dudamos que sea de 2019.
El tercero es de Girona, de la Clínica Bofill.
El último es un marcapáginas de una asociación que trabaja con discapacitados en Salt.

El primer és el punt d'una amiga col·leccionista que ens regala cada any, aquest és molt original ja que és extret d'un mocador de coll que a ella li agrada molt.
I l'últim, també és de Salt i malgrat no poso ni l'any ni de qui és, us puc dir que és d'una associació de Salt que treballa per la inserció dels nouvinguts al poble.
El primero es el marcapáginas que nuestra amiga Mercé (petonets), regala cada año. Es muy original ya que el dibujo está sacado de un pañuelo que a ella le gusta mucho.
I por último, uno de Salt que aunque no ponga el año ni de quien es, es de una asociación que trabaja para la inserción de inmigrantes que llegan a Salt.

Veiam si diumenge a la trobada de Barcelona a la Taixonera en trobem algún més, ja que ens falten els típics, Claret, Abacus, etc.....
Esperamos que el domingo en el encuentro de la Taixonera podamos hacernos con alguno de los típicos que se encuentran en Barcelona, Claret, Abacus, etc....

1 comentario:

roser dijo...

A Barcelona em van donar el Hola de l'any passat i quan ho vaig dir em van dir que no n'havien fet nous!
Ai, la distribució

TEMA DEL MES - LIBROS-

  Nosaltres avançem l'article sobre el tema del mes, per què s'acosta Sant Jordi i ja sabeu que aquesta diada es la nostra, la diada...