Translate

20 may 2021

BLAKIE BOOKS

 És impresionant la quantitat de segells editorials que es creen darrerament !

No sé, nosaltres ens assabantem quan ens arriba un punt de llibre que desconeixem, i mira que visitem fires i llibreríes !

Us vull parlar de l'Editorial Blakie Books : aquesta és una editorial independent, amb seu a Barcelona. Creada fa temps, no va ser fins el 2009 que van editar els seus primers llibres. El seu logo, es una gosseta que es diu Blakie, la seva història s'explica a les solapes dels llibres. El nom pretén la inmortalitat de la gosseta i també és el què volen que passi amb els seus llibres. Us convidem a visitar la seva pàgina aquí.

M'he oblidat de dir que editen en català i castellà molts dels seus llibres, ho podeu veure en els punts que us mostrem, son tots els què tenim de l'editorial.


Es impresionante la cantidad de sellos editoriales que se crean últimamente.

Nosotros nos enteramos a medida que nos van llegando marcapáginas que desconocíamos y... ¡mira que visitamos ferias y librerías !

Os quiero hablar de la editorial Blakie Books : esta editorial independiente. tiene su sede en Barcelona. Se creó hace ya tiempo, pero no fue hasta 2009 que sacaron sus primeros libros. En su logo figura una perrita que se llama Blakie, su historia se explica en las solapas de sus libros. El nombre pretende la inmortalidad de la perrita a la vez que es lo que quieren para sus libros. Os invitamos a visitar su página AQUI

Olvidaba comentar que editan tanto en catalán como en castellano la mayoría de sus libros, como podéis ver en los marcapáginas que os mostramos, son todos los que tenemos.

5 comentarios:

Justa dijo...

A Lugo solamente llegó el último. No sabía de tantos modelos. Me gustan; por su semejanaza y por el detalle del "mordedor" de la página. Son originales, algo muy poco habitual últimamente.

Abrazos.

Mª Luisa dijo...

Yo tengo el cuarto y el último, que debió de ser el único que he conseguido aquí.
Yo deseo que todos los sellos editoriales nuevos que van saliendo, suban y se mantengan y no solo por los marcapáginas.
Abrazos.

JAVIER dijo...

No los conocía, me voy a su web.
Abrazos

mondopunt dijo...

Si te gustan tenemos alguno repetido.

roser dijo...

Abans tenien una llibreria molt especial a prop de plaça Tetuán
https://puntsdellibreroser.blogspot.com/2018/04/lino.html

SANT JORDI I

  I com que no podien faltar... per Sant Jordi els punts de la Diputació de Girona ! Y como no podían faltar... En Sant Jordi los marcapágin...