Translate

27 may 2021

HELADOS...

Com anyorem el bon temps ! Una bona ombra, un bon llibre i un gelat...

Cómo se echa de menos el buen tiempo, una buena sobra, un buen libro y un helado...

Aquests punts de llibre son dels primers que vaig tenir a la col·lecció, i puc dir que ja tenen uns anyets, sempre m'han agradat i els he rescatat del seu àlbum al que gairebé no hi posem res nou. PUNTO de LECTURA forma part de Penguin Random House grup Editorial i en prou feines fan punts amb el seu segell.

Estos marcapáginas son de los primerísimos que tuve en mi colección, por lo que ya tienen unos añitos, siempre me han gustado y los he rescatado de un álbum al que apenas ponemos nada nuevo. Punto de Lectura forma parte de Penguin Random House grupo Editorial y no se editan casi marcapáginas con el sello de Punto de Lectura.



 Aquests altres també son en forma de gelat de polo, pero com podeu veure un és d'una editorial i els altres dos son comercials.

Estos otros también son en formato helado de palo, pero como podéis comprobar uno también es de una editorial y los otros dos son comerciales.

3 comentarios:

Mª Luisa dijo...

Ya puede venir el verano...
Qué joyas y que bonitos los primeros.
Bon dia!

JAVIER dijo...

Muy bonitos; especialmente el Magnum, ya sea de chocolate blanco o tres chocolates; ¿a que se nota que estoy en plena operación bikini?.
Abrazos

Justa dijo...

La serie primera, preciosa.

¡Buen fin de semana!

SORTEIG PRIMAVERA / SORTEO PRIMAVERA

 Ens ha arribat la primavera, és temps de que els arbres es vesteixin de verd, que al camp hi broti el sembrat i que als jardins floreixin l...