Translate

7 ene 2022

EDICIONES del VIENTO y SORPRESA DE REYES...

 Abans de res, donar-vos les gràcies per els que ens heu enviat informació referent als punts de Ediciones del Viento, dels que nosaltres no tenim i/o no hem posat al blog.

La Goretti en té uns quants que nosaltres no tenim i amb el seu permís us els poso perquè els veieu i si els teniu els pogueu ordenar. Moltes gràcies Goretti. 

Antes de nada, dar las gracias a todos los que nos habéis mandado información sobre los marcapáginas de Ediciones del Viento, de los que nosotros no tenemos o nos olvidamos de poner en el blog.

Goretti tiene todos estos que nosotros no tenemos y con su permiso los ponemos para que los podáis ver y si los tenéis los podáis ordenar. Muchas gracias Goretti. 




Com veieu son uns quants. Cómo podéis ver son unos cuantos.

REGAL DELS REIS.  REGALO DE REYES
Avui ha passat el carter i la sorpresa ha sigut que ens han arribat uns punts molt macos, sense desmerèixer cap només posaré els puzzles i el dúo.
Hoy ha pasado el cartero y la sorpresa ha sido que nos han llegado unos marcapáginas muy bonitos, sin desmerecer ninguno sólo os pondré los puzles y el dúo.



2 comentarios:

Pepi Castellanos dijo...

Pues ahora, con los vuestros y las fotos de Goretti, podré hacer una comparativa, y aunque no creo, si tuviera alguno diferente os lo haría saber...
Abrazos.

mondopunt dijo...

Gracias Pepi, buen fin de semana

SANT JORDI II

  Aquests son alguns dels punts de llibre que vaig trobar per Sant Jordi, son pocs ja que vaig anar sola i es més difícil abastar-ho tot. Es...