Translate

20 mar 2022

LES CRÉATURES DE POSTIC

 Remenant caixes, aquesta vegada francesos, sempre hi trobo alguna que altra sorpresa. Aquesta vegada ha sigut una col·lecció francesa de 30 punts de llibre que vénen amb un estoig. He furgat una mica per internet i he trobat que és una editorial que només ha publicat dos llibres (un al 1991 i l'altre al 1992)  i per cadascún una col·lecció de punts, per cert la primera és de gats i sembla ser molt maca;  nosaltres tenim la segona  "Les criatures de Postic".



Editorial:... PORQUE NADA IMPORTA
2 libros publicados

Rebuscando en las cajas, esta vez francesas, siempre encuentro alguna que otra sorpresa. Esta vez ha sido una colección francesa de 30 marcapáginas que vienen con un estuche. Buscando un poco por internet he encontrado que es una editorial que sólo ha publicado dos libros ( uno en 1991 y el otro en 1992) y para cada uno una colección de marcapáginas, por cierto la primera es de gatos, y parece ser muy bonita; nosotros tenemos la segunda "Les criatures de Postic"










4 comentarios:

Justa dijo...

¡Qué maravilla! Y además en cajita.

¡Buen domingo!

Mª Luisa dijo...

Una joya ... y con su estuche.
Bon dia!

roser dijo...

molt originals

Chelo dijo...

¡Qué maravillas esconden tus cajas!. Me encantan.
Bsss

SANT JORDI ANTICIPAT / SANT JORDI ANTICIPADO

 L'activitat a les llibreries aquests dies previs a Sant Jordi és frenètica i tot i que pugui semblar estrany també posen a la vista del...