Translate

6 nov 2022

DIFERENTS / DIFERENTES

 Avui faré una entrada amb punts de llibre alternatius al paper. Els tres primers son suposo que artesanals, fets amb goma eva (està molt de moda per fer anualitats), representen tres o quatre tòpics catalans, la barretina, el porró, la botifarra negra i l'all i oli, (jo hi he posat el fons). Els tres fars son de baquelita, (semblant al plàstic fort), el de la dama elegant, és de cartró gris brillant (crec que vol simular la plata) i el darrer que sembla modernista es d'acer.

Espero que us agradin.




Hoy mi entrada es alternativa a los marcapáginas de papel. Los tres primeros supongo que son artesanales hechos con goma eva (material muy de moda en las manualidades), representan tres o cuatro tópicos catalanes, la barretina, el porrón, la butifarra negra y el mortero de l'all i oli. El fondo de color lo he puesto yo para que se vea mejor. Los tres faros son de baquelita, (parecido al plástico fuerte), la dama elegante es de cartón gris brillante (supongo que quiere imitar a la plata) y el último que parece modernista, pero es moderno, es de acero.

Espero que os gusten.

4 comentarios:

Mª Luisa dijo...

Preciosos y cualquier día te copio la idea, que tengo un montón de materiales que no son papel, aunque ya he subido algunos.
Bon dia!
Abrazos

roser dijo...

Molt originals!

MR dijo...

Também gosto de todos, principalmente dos faróis.
Boa semana!

irati dijo...

M'agraden tots!
IRATI

SANT JORDI I

  I com que no podien faltar... per Sant Jordi els punts de la Diputació de Girona ! Y como no podían faltar... En Sant Jordi los marcapágin...