Translate

18 nov 2022

PUZLES

 Aquest post va dedicat als amants dels punts de llibre que fan puzle.  També als amics que em fan arribar aquestes meravelles. Aquests son estrangers i gairebé tots vecte/revers, vull dir que en necessites dos per fer el dibuix sencer...

Este post va dedicado a los amantes de los marcapáginas que forman puzle. También a los amigos que me hacen llegar estas maravillas. Estos son extranjeros y casi todos vecto/reverso, quiero decir que necesitas dos para hacer el dibujo entero.


Desitjo que us agradin. Deseo que os gusten.

6 comentarios:

MR dijo...

Tenho o primeiro mas não me parece que tivesse visto que é um puzzle.
Gosto muito de puzzles - muito giros.
Bom fim de semana!

Paula dijo...

¡Cómo no nos van a gustar! Estupendos y varios desconocidos para mía como el primero con la ilustración de Bilal y el de Eiland, que me parecen aún más geniales, si cabe.
Un abrazo

María Rosa dijo...

Son fantásticos.
Un abrazo.
María Rosa

Mª Luisa dijo...

Muy bonitos.
Yo pertenezco más al grupo de los que nos gustan, pues no consigo mucho para enviar.
Abrazos.

Graciel·la dijo...

Molt interessants aquests puzles. Amb això del vers/revers, a mi, és fàcil que se me n'escapin.

Per cert, es diu vecte/revers o vers/revers? Jo no ho sé.

mondopunt dijo...

Dons Graciel·la no m'hi he aturat mai a pensar-ho. Je,je,je...

SANT JORDI II

  Aquests son alguns dels punts de llibre que vaig trobar per Sant Jordi, son pocs ja que vaig anar sola i es més difícil abastar-ho tot. Es...