Translate

24 nov 2022

INFANTILS Editorial "SAN PABLO"

Els punts de llibre de l'Editorial "San Pablo" em semblem preciosos. Un dia ja vaig publicar en aquest blog els que porten el segell "LA BRÚJULA", dels que hi ha tres colors, marró, verd i blau (suposo que cada color marca una edat del lector). Les il·lustracions son fantàstiques.

Avui us poso els que porten el segell de "La Brújula" de color blanc, corresponen als llibres que han tingut el Premi infantil "La Brújula" de narrativa de valors. 

Los marcapáginas de la Editorial San Pablo me parecen preciosos. Un día publiqué en este mismo blog los que llevan el sello "LA BRÚJULA", de los cuales hay tres colores, marrón, verde y azul (supongo que cada color marca una edat del lector). La ilustraciones son fantásticas.

Hoy os muestro los que llevan el sello "La Brújula" en color blanco, corresponden a libros que han obtenido el Premio Infantil "La Brújula" de narrativa de valores.


També m'he adonat que hi ha un altra serie que porta un segell rodó amb una regadora que diu "calacuentos",  i tots sis son il·lustrats per Albert Pinilla.

He visto también que hay otra serie que lleva un sello redondo con una regadera que pone "calacuentos", los seis ilustrados por Albert Pinilla.

1 comentario:

MR dijo...

Bonitos marcadores!
Esta editorial San Pablo tem o mesmo logótipo que a portuguesa Paulus. Mas a portuguesa tem um design muito antiquado.
Bom fim de semana!

SANT JORDI I

  I com que no podien faltar... per Sant Jordi els punts de la Diputació de Girona ! Y como no podían faltar... En Sant Jordi los marcapágin...