Translate

19 may 2024

SAVE THE CHILDREN

Crec que a dia d'avui tothom coneix o ha sentit a parlar d'aquesta ONG. Save the Children fa més de 100 anys que treballa per la millora de les condicions dels nens i nenes a tot el món. Treballen en més de 120 països de tot el món. 

A l'any 1919 dues germanes, poc després de la Primera Guerra Mundial van sortir als carrers de Londres amb fulletons on s'hi veien dos nens austríacs marcats pels efectes de la guerra, poc després van fundar  Save the Children per ajudar als nens austríacs i alemanys que es morien de fam. (podeu trobar la història a la seva pàgina web)

Ara, en l'actualitat els conflictes tant de fam, com de guerra segueixen per tot el món, sembla que la humanitat no ha après res... Aquesta organització com moltes més que existeixen fan el què poden per subsistir, no defalleixen en el seu treball. Un gra de sorra en aquest desert poden ser els punts de llibre solidaris, espero que us agradin.

Creo que hoy en día todos conocéis o habréis oído hablar de esta ONG. Save the Children, hace más de 100 años que trabaja para mejorar las condiciones de los niños y niñas de todo el mundo. Trabajan en más de 120 paises en todo el mundo. 

En el año 1919, dos hermanas poco después de la Primera Guerra Mundial salieron  a las calles de Londres con fulletones dónde se veían a dos niños austríacos marcados por los efectos de la guerra, poco después fundaron Save the Children  para ayudar a los niños y niñas austríacos y alemanes que morían de hambre.  (podéis encontrar su história en su página web)

Ahora en la actualidad tanto los conflictos de hambre como de guerra se siguen produciendo en todo el mundo, parece ser que la humanidad no ha aprendido nada... Esta organización como muchas que existen, hacen lo que pueden para subsistir, no desfallecen en su trabajo. Un granito de arena en este desierto pueden ser los marcapáginas, espero que os gusten. 


3 comentarios:

MR dijo...

Conheço a Save the Children, mas não sabia como foi fundada.
Uns belos marcadores com os quais espero que consigam uns «pozinhos» para ajudar crianças.
Bom domingo!

Justa dijo...

Eso mismo opino yo, Montse. La humanidad no aprende nada de su historia y de sus errores; en cambio tienen una gran facilidad para el olvido. Aunque siempre habrá gente comprometida, que sale de su campana de cristal.

Abrazos de día gris.


Mª Luisa dijo...

Estamos cometiendo , no solo los mismos errores, sino empeorando.
Cualquier ayuda o acto solidario está bien, pero mientras los de siempre no cambien, habrá gente sufriendo y muriendo...
Buena noche.

AIGUA ! / ¡AGUA!

  L'aigua, aquest element natural que ens fa tanta falta i que ens ha fet passar molt temps amb el cor encongit perquè se'ns acabava...