Translate

1 ene 2022

EDICIONES DEL VIENTO V (otros)

 En Toni em fa un comentari a un dels articles de Ediciones del Viento i m'ha fet obrir de nou l'àlbum, diu que es van fer uns punts amb un tamany més petit i amb una estética diferent i que corresponíen a Viento del Oeste. Dons si amics els tenim i no els havia mostrat per què no m'havia fixat que eren de Viento del Oeste i numerats ! Son aquests. No sé si n'hi ha algun més, segurament que si ja que els números no son correlatius.

números 17, 19, 21 i 22

El amigo Toni nos hace un comentario en uno de los artículos de Ediciones del Viento y me ha hecho abrir de nuevo el álbum, dice que se editaron unos marcapáginas de un tamaño más pequeño y con una estética diferente y que correspondían a Viento del Oeste. Pues si, los tenemos y no los había mostrado porqué no me había fijado que eran de Viento del Oeste y numerados. Son estos. No sé si hay alguno más, seguramente que si ya que los números no son correlativos.

I per a finalitzar el capítol de Ediciones del Viento us mostro aquest pel davant i pel darrera i que no sé a quina col·lecció correspón i va molt bé per dir àdeu a la série.

Para finalizar el capítulo de Ediciones del Viento os muestro este por delante y por detrás y que no sé a que colección corresponde. Va muy bien para decir adiós a la serie...



3 comentarios:

Mª Luisa dijo...

Siempre dices que todo acaba apareciendo...Yo voy a necesitar un tiempo...
Bom dia!
Abrazos.

Justa dijo...

Precioso el último; buen final para estas entradas tan interesantes.

Abrazo de inicio de año, con mis mejores deseos.

Anónimo dijo...

Ja sospitava jo que n'havíeu de tenir més d'un.

POST-IT

  Qui no ha posat un Post-it a la seva vida ? Dons també el pots tenir amb punt de llibre. Vet a qui una mostra dels que tenim, n'hi ha ...