Translate

4 mar 2024

L'ESCALA VILA DEL LLIBRE

  El matí del dissabte ens vàrem arribat fins a l'Escala, un poblet mariner de Girona i que es situa a la comarca de l'Alt Empordà. Potser molts de vosaltres el coneixereu també com el poble de les anxoves. Les anxoves de l'Escala son conegudes arreu, i molt bones !

Aquest cap de setmana passat,  s'hi celebrava  la 6ª edició de Vila del Llibre. Una fira petiteta de llibres d'editorials "poc conegudes e independents". No s'hi poden trobar gaires punts de llibre però sempre es agradable fer-hi una passejada i trobar-te amb alguna sorpresa. El punt de llibre de la organització enguany l'hem trobat molt maco. Les parades de llibres algunes molt reticents a donar-te punts si no compres un llibre, ja ho entenem, però nosaltres no podem comprar un llibre a cada parada.













En la mañana de este pasado sábado nos acercamos hasta l'Escala, un pequeño pueblo marinero de Girona y que está situado en la Comarca de l'Alt Empordà. Talvez algunos de vosotros lo conozcáis como el pueblo de las anchoas. Las anchoas de l'Escala son muy conocidas y muy buenas.

Este pasado fin de semana tenía lugar la 6ª Edición de la Vila del Libro. Una pequeña feria de editoriales poco conocidas e independientes. No es que se encontraran muchos marcapáginas, pero siempre es agradable dar un paseo y encontrarnos con alguna que otra sorpresa. 
El marcapáginas de la organización de este año lo hemos encontrado muy bonito. Algunas editoriales son muy reticentes en darte marcapáginas si no compras un libro, ya lo entendemos, pero no se puede comprar un libro en cada tenderete...

4 comentarios:

Justa dijo...

Parece que con vosotros fueron generosos. No conocía ninguno de los marcapáginas que mostráis.

Abrazos de buena semana.

MR dijo...

Mesmo assim, a coleta de marcadores foi boa, valeu a pena.
Gosto bastante de anchovas. Não em lembro de as ter comida de Escala, mas passarei a estar atenta às embalagens para ver a sua proveniência.
Boa tarde!

Graciel·la dijo...

Veig que els de l'editorial Aledis no es van fer de pregar. Bona gent !

roser dijo...

Molt Bonics!

SANT JORDI III

I també alguna sorpresa amb e ditorials. Y también alguna sorpresa con editoriales.   Aquest és el llibre que li vaig regalar a en Domènec p...