Translate

3 jun 2024

EDITORIAL PERISCOPI

 Biblioteca DEDALUS

La Biblioteca Dedalus està dedicada a la publicació dels assaigs que sorgeixen dels seminaris de l'Escola Bloom, on conflueixen l'estudi de la literatura, la filosofía, la psicoanàlisi i la crítica cultural. Ens mou el convenciment que la literatura pensa en el món i que hi intervé per transformar-lo. Els nostres llibres caben a les butxaques dels abrics...

Sis títols, sis punts i per fi aconseguits ! ens faltava el nº 4 des de feia molt temps, però finalment el vàrem trobar !

La Biblioteca Dedalus está dedicada a la publicación de los ensayos que surgen de los seminarios de la Escuela Bloom, donde confluyen el estudio de la literatura, la filosofía, el psicoanálisis y la crítica cultural. Nos mueve el convencimiento que la literatura piensa en el mundo y que interviene para transformarlo. Nuestros libros caben el los bolsillos de los abrigos...

Seis títulos, seis marcapáginas y por fin conseguidos, nos faltaba el nº 4 desde hacia ya tiempo, pero finalmente lo encontramos...

Deu anys, deu llibres
Quan al 2023 aquesta editorial va fer els 10 anys, va editar 10 títols, alguns reeditats i que van tenir èxit de vendes. També va fer 10 punts i també ens faltava un que se'ns feia difícil trobar-lo, però finalment un col·leccionista ens l'ha fet arribar. Gràcies.

Cuando en 2023 esta editorial cumplió los 10 años, editó 10 títulos, algunos de ellos reeditados y que tuvieron éxito en la venta. También hicieron 10 marcapáginas de los cuales nos faltaba uno que se nos resistía, pero finalmente un coleccionista nos lo hizo llegar. Gracias.


Altres edicions anteriors / Otras ediciones anteriores





3 comentarios:

Senyal de plana dijo...

Periscopi una editorial amb bons llibres! fins ara els que he llegit m'han agradat molt!...també amb bons punts!

Anna dijo...

M'encanten els llibres i els punts de llibre de l'editorial Periscopi!
Ahir a la trobada de Forès en vaig aconseguir uns quants que em faltaven.
Gràcies per aquesta entrada que em servirà per visualitzar els que em falten de la Biblioteca Dedalus i dels editats quan l'editorial va fer 10 anys.
Anna

roser dijo...

De la Dedalus encara em falta el 4. Ara costa molt de trobar-ne perquè els encarten en els llibres. Snnifff

TEMA DEL MES : FOC / FUEGO

  El tema d'aquest mes també s'albira molt ampli, jo em decantaré pel foc a les tradicions catalanes. Per la vigília de Sant Joan s&...