Translate

27 abr 2021

GIRONA, MOTS I FLORS

 Aquest 2021 si que hi haurà Girona Temps de Flors, no serà igual que en altres edicions però almenys podrem gaudir d'alguns espais de la ciutat florits i engalanats per a la ocasió. No s'han fet punts de llibre ja que aquests eren un reclam que feien molt temps abans per anunciar la Festa.

En  canvi els que si han fet punts de llibre son els de GIRONA, mots i flors, activitat del Consorci per a la Normalització Lingüistica i portat des de les biblioteques de Girona.

En este 2021 si que va a celebrarse el GIRONA Tiempo de Flores, no será igual que en otras ediciones pero por lo menos podremos disfrutar de espacios de la ciudad engalanados con flores para la ocasión. No se han hecho los marcapáginas a que nos tienen acostumbrados ya que estos eran un reclamo para anunciar el festival. 

En cambio si que los que han hecho marcapáginas son los de GIRONA mots i flors (palabras y flores), actividad que lleva a cabo el Consorcio para la Normalización lingüística desde las bibliotecas de Girona.




El joc d'aquest any és de 20 exemplars i la diferència amb altres anys és que enguany no tots els punts porten fragments d'escritors de renom catalans, si no que porten escrits més variats...

El juego de este año es de 20 ejemplares y la diferencia con los otros años es que no todos llevan fragmentos de escritores de renombre catalanes, si no que llevan escritos más variados...

Vídeos dedicats a la Patrona de Catalunya i la meva marededéu. MONTSERRAT.

Videos dedicados a la Patrona de Cataluña y a mi virgen MONTSERRAT.

7 comentarios:

irati dijo...

Moltes felicitats! Que passis un bon dia!
IRATI

Mª Luisa dijo...

¡ Feliz día, Montse! Que lo disfrutéis todo lo que podáis.
Preciosos los marcapáginas de Mots i flors. Yo creo que el año pasado no los han editado. Siempre me los enviaban. Voy a intentarlo este año también.
Abrazos.

roser dijo...

Moltes Felicitats, Montse

Anna dijo...

Felicitats, Montse!

JAVIER dijo...

Felicidades, Montse!!!!
Besos y feliz día (lo que queda....).

Anónimo dijo...

Muchas Felicidades Montse!
Muchos besos.
Carmen

Justa dijo...

Llego tarde, pero cargada de buenos deseos. Muchas felicidades, Montse.
Espero hayáis disfrutado del día de ayer.

Los vídeos, preciosos.

Abrazos.

POST-IT

  Qui no ha posat un Post-it a la seva vida ? Dons també el pots tenir amb punt de llibre. Vet a qui una mostra dels que tenim, n'hi ha ...