Translate

23 feb 2024

DIA MUNDIAL DEL PUNT DE LLIBRE / DÍA MUNDIAL DEL MARCAPÁGINAS

Com ja us vam dir, el diumenge 25, se celebra el 8º Dia Mundial del Marcapáginas promogut per l'associació Ifooboks de la qual Mondopunts en forma part. Aquesta associació va animar als  membres que en formen part que promoguesin activitats relacionades amb el punt de llibre.

Mondopunts va demanar als amics i col·laboradors que fesin un punt de llibre alusiu al tema i en faria una exposició virtual. Dons bé ja l'hem posada al blog. 

Us hem de demanar disculpes per si no ho hem fet del tot bé, la nostra coneixença amb informàtica es minsa i ho hem fet tant bé com hem pogut. Hem fet un Power point, el podeu trobar a la part esquerra del blog, a dalt de tot i és el qué diu exposición marcapáginas. Si feu un clic se us obrirà i heu d'anar a presentación diapositivas i llavors a la mateixa pantalla cliqueu a desde el comienzo. 

Hi ha els punts de tots els que ens l'heu fet arribar, cal dir que les amigues Carme i Anna de Montblanc, ens han enviat els punts de llibre que van fer els alumnes de tercer, quart, cinquè i sisè de primaria de l'Escola Mare de Déu de la Serra de Montblanc. M'hem posat només una mostra. 

Tal y como anunciamos, el domingo 25 se celebra el 8º Dia Mundial del Marcapáginas promovido por la asociación IFOBOOKS, de la cual Mondopunts forma parte. Esta asociación animó a los miembros que la forman a promover actividades relacionadas con el marcapáginas. 

Mondopunts pidió a sus amigos y colaboradores que elaborasen un marcapáginas alusivo al tema y haríamos una exposición con ellos. Pues bien ya la hemos puesto en el blog.

Os pedimos disculpas por si no lo hemos hecho bien, nuestros conocimientos en informática son limitados y autodidácticos. Hemos hecho un Power point, lo podéis encontrar arriba del blog en la parte izquierda, pone exposición marcapáginas. Si haceis un clic se os abrirá y tenéis que ir a presentación diapositivas, luego en la misma pantalla clicar en  desde el comienzo.

Están expuestos todos los marcapáginas que nos habéis mandado, hemos de destacar que las amigas Carmen y Ana de Montblanc, nos han mandado los marcapáginas que hicieron los alumnos de tercero, cuarto, quinto y sexto de primaria de la escuela Mare de Dèu de la Serra de Montblanc. Hemos puesto una muestra de todos ellos.

Esperem que us agradin i si hi ha algú que ens pugui dir com millorar la presentació del power point, li agrairem que ens ho indiqui. 

Esperemos que os guste y si hay alguien que nos pueda decir como mejorar la presentación del power point, le agradeceremos que nos lo diga. 

11 comentarios:

roser dijo...

Feinada genial!

JAVIER dijo...

Coincido con Roser... gracias
Y un abrazo.Javier

Mª Luisa dijo...

Yo también.
Ha quedado genial.
¡Enhorabuena por el trabajo bien hecho!
¡ Muchas gracias!
Abrazos.

MR dijo...

Mas que maravilha! Parabéns por terem promovido este 8.º aniversário tão bem. Esperemos que para o ano possamos celebrar o 9.º.
Obrigada!

Senyal de plana dijo...

Genial exposició!
Moltes felicitats a tots els participants, amb uns punts de llibre magnífics!

Moltes gràcies Montse i Domènech per la iniciativa i la preparació de l'exposició!...molt ben feta!

Una abraçada per tothom!

Jaume

Goretti dijo...

Muy buen trabajo el de todos
Feliz día mundial del marcapáginas

Justa dijo...

¡Qué bien ha quedado esta exposición! Creo que a todos nos ha hecho muchísima ilusión. Muchas gracias por vuestra iniciativa y por vuestro trabajo.

Abrazos.

María Rosa dijo...

Enhorabuena por la iniciativa y por el resultado. Feliz día mundial del marcapáginas.
Un abrazo.
María Rosa

Graciel·la dijo...

Quina feinada !!!

Felicitats a tothom que hi ha participat i a vosaltres per la vostra idea i la vostra feina.

Salut !

Maria dijo...

Obrigada por esta fantástica exposição!
Feliz Dia do marcador de livros!
Um abraço🤗

Pere Toda dijo...

fantastic la expo...felicitats

SANT JORDI ANTICIPAT / SANT JORDI ANTICIPADO

 L'activitat a les llibreries aquests dies previs a Sant Jordi és frenètica i tot i que pugui semblar estrany també posen a la vista del...