Translate

21 oct 2021

CARANDELL, Joan Pujol

Tenim un artista molt a prop de casa ! Ho sabíem, i ens havíem vist alguna vegada, però mai hi havíem creuat paraula... suposo que les nostres vides tant diferents, mai van ser propíciar el mantenir una conversa, com a molt un, hola ! o adéu ! quan ens hem creuat. Peró un dia em va sorprendre, des de l'altra vorera on jo passava, em va cridar, ei !.

Jo vaig creuar la carretera i em va dir : m'he assabentat que fas col·lecció de punts de llibre... i jo vaig dir, si, si... Dons jo en tinc uns quants va contestar... si vols t'en puc deixar a la bústia de casa teva.

Jo sorpresa li vaig dir que en tenia algún de seu, no recordava si d'alguna exposició que va fer o què... i el vaig convidar a venir a casa quan li vingués bé.  Al cap de pocs dies els tenía a la bústia. 

¡Tenemos un artista muy cerquita de casa ! Lo sabíamos e incluso nos habíamos visto alguna vez... pero nunca cruzamos ninguna palabra, como mucho un ¡hola! o un ¡adiós!. Supongo que nuestras vidas tan diferentes y distantes nunca fueron propicias para una conversación. Un día me sorprendió ya que desde la acera contraria a la que pasaba yo, me llamó.

Crucé la carretera y me dijo : me he enterado de que coleccionas marcapáginas... yo dije toda sorprendida, si, si... Pues yo tengo uno cuantos y si quieres te puedo dejar alguno en tú buzón. Aún con la sorpresa de que se dirijera a mi, le dije que teníamos alguno suyo en la colección. Le invité a ver la colección cuando le apeteciera. Al cabo de pocos días los tenía en el buzón.


Em va dir que havia fet la Història de la Música amb pintura i també em va convidar a visitar la seva pàgina web. Us la recomano és aquesta:    carandelljcarandell.com

Me comentó que había hecho la Historia de la Música en pintura y también me invitó a visitar su página web. Os la recomiendo, es esta : carandelljcarandell.com.

3 comentarios:

roser dijo...

El que no passa en tot un any, passa en un cap d'any

mondopunt dijo...

Si, ja ho pots ben dir. La meva mare deia : el què no passa en un any, passa en un instant...
Montse

Justa dijo...

¡Sorpresas de la vida!...y que sean todas así.

Abrazos.

POST-IT

  Qui no ha posat un Post-it a la seva vida ? Dons també el pots tenir amb punt de llibre. Vet a qui una mostra dels que tenim, n'hi ha ...