Translate

13 mar 2023

LES CORTS

 Aquest diumenge passat hem pogut gaudir de la 17ª Trobada d'intercanvi de Punts de Llibre al Centre Cívic Tomasa Cuevas del Barri de les Corts de Barcelona. Aquesta trobada la organitzen els amics Jordi i Carmen amb la col·laboració de l'Ajuntament de Barcelona i el Centre Cívic.

Va venir molta gent i es notaven les ganes de remenar punts. Us puc dir que van circular moltes novetats ! s'albira Sant Jordi i les editorials fan promoció de les novetats literàries. 

Este pasado domingo, hemos podido disfrutar de la 17ª "Trobada" de intercambio de Marcapáginas en el Centro Cívico Tomasa Cuevas del Barrio de "les Corts" de Barcelona. Este encuentro lo organizan los amigos Jordi y Carmen con la colaboración del Ayuntamiento de Barcelona y el Centro Cívico.

Vino mucha gente y se notaron las ganas de remover marcapáginas. Os puedo decir que circularon muchas novedades, se ve que ya se divisa Sant Jordi y las editoriales hacen promociones de las novedades literárias.




Aquest últim és el què donaven en motiu de la Trobada.
Este último es el que se repartía entre los asistentes con motivo del encuentro.

US RECORDEM QUE PODEU PARTICIPAR ALS SORTEJOS DE MONDOPUNTS FINS DISSABTE, el diumenge donarem els resultats de les preguntes i els guanyadors.
OS RECORDAMOS QUE PODÉIS PARTICIPAR EN LOS SORTEOS DE MONDOPUNTS HASTA EL SÁBADO, el domingo daremos los resultados de las preguntas y los ganadores.

4 comentarios:

Pepi Castellanos dijo...

Qué golosos son esos Asteroides nuevos!!! Espero que lo pasaseis bien...
Un abrazo.

MR dijo...

Fazem muitas feiras de marcadores por aí. E encontram sempre marcadores especiais.
Boa semana!

Justa dijo...

¡Buena recolección!

No había visto en ningún blog el del "ojo que mira" en ese formato. Gracias por mostrarlos.

Abrazos.

Amante-de-Libros.com dijo...

Gracias por el artículo, eres super) Recientemente descargué libros en pdf en español aquí, puede haber libros en el sitio que te gustarán

JUGUEM AMB EL CATALÀ / JUGUEMOS CON EL CATALÁN

 Avui us proposo un joc, va dirigit als col·leccionistes catalans, tot i que si algú del territori espanyol s'hi atreveix, benvingut ser...